Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Je hebt gewoon een hele winter nodig om het water op zo'n lage tempratuur te krijgen.
Mwah, dat valt wel mee hoor. In 1997 was 2 weken flinke vorst genoeg voor de Elfstedentocht, die begon de dag voordat ik kerstvakantie had, en aan het eind van die vakantie was de toch. Daarentegen was de winter ervoor een winter met vorst van eind november tot begin maart niet genoeg voor de Elfstedentocht.
 

SanMark.

Well-known member
Mwah, dat valt wel mee hoor. In 1997 was 2 weken flinke vorst genoeg voor de Elfstedentocht, die begon de dag voordat ik kerstvakantie had, en aan het eind van die vakantie was de toch. Daarentegen was de winter ervoor een winter met vorst van eind november tot begin maart niet genoeg voor de Elfstedentocht.
Nee hoor. Dat staat verkeerd in je schriftje.
 

De Wolf

Well-known member
Mwah, dat valt wel mee hoor. In 1997 was 2 weken flinke vorst genoeg voor de Elfstedentocht, die begon de dag voordat ik kerstvakantie had, en aan het eind van die vakantie was de toch. Daarentegen was de winter ervoor een winter met vorst van eind november tot begin maart niet genoeg voor de Elfstedentocht.

Achteraf gezien kon die toen gereden worden.
 

JMD

Well-known member
Nee hoor. Dat staat verkeerd in je schriftje.
Gelukkig heb ik de KNMI-site

I rest my case... 19 december begon het dus te vriezen in De Bilt (zal in Friesland ook wel geweest zijn, want de dagen ervoor was het gemiddeld 6 graden in de Bilt) en op 4 januari hadden we een Elfstedentocht.
 

JMD

Well-known member

Interessant... Zal me niks verbazen als dat in Nederland ook gebeurt in de gesprekken tussen Kabinet en OMT.
 
Bovenaan