Dus het was applaus voor mietjes.
Is dat ook weer rechtgezet.
Vanzelfsprekend.Jij applaudisseerde met één hand op de rug?
Dat hoop ik stiekem ook, maar een weekje vorst is natuurlijk niet genoeg.Dat zou wel het mooiste zijn, dat de tocht dit jaar verreden had kunnen worden.
Nee inderdaad, daarom is het ook allemaal zo kansloos.Dat hoop ik stiekem ook, maar een weekje vorst is natuurlijk niet genoeg.
Klopt.Nee inderdaad, daarom is het ook allemaal zo kansloos.
Je hebt gewoon een hele winter nodig om het water op zo'n lage tempratuur te krijgen.
Mwah, dat valt wel mee hoor. In 1997 was 2 weken flinke vorst genoeg voor de Elfstedentocht, die begon de dag voordat ik kerstvakantie had, en aan het eind van die vakantie was de toch. Daarentegen was de winter ervoor een winter met vorst van eind november tot begin maart niet genoeg voor de Elfstedentocht.Je hebt gewoon een hele winter nodig om het water op zo'n lage tempratuur te krijgen.
Nee hoor. Dat staat verkeerd in je schriftje.Mwah, dat valt wel mee hoor. In 1997 was 2 weken flinke vorst genoeg voor de Elfstedentocht, die begon de dag voordat ik kerstvakantie had, en aan het eind van die vakantie was de toch. Daarentegen was de winter ervoor een winter met vorst van eind november tot begin maart niet genoeg voor de Elfstedentocht.
Het zat er natuurlijk wel dik in, maar de schijn bedriegt in deze. Het was een "wij van wc-eend"je.Het schijnt dat 82% van de jongeren tegen een burn-out aan zit.
Zwammy;
Fury at Gove as exports to EU slashed by 68% since Brexit | Brexit | The Guardian
Hauliers say Cabinet Office minister ignored their warnings, amid fears that worse is to come with introduction of import checks in Julyamp.theguardian.com
Mwah, dat valt wel mee hoor. In 1997 was 2 weken flinke vorst genoeg voor de Elfstedentocht, die begon de dag voordat ik kerstvakantie had, en aan het eind van die vakantie was de toch. Daarentegen was de winter ervoor een winter met vorst van eind november tot begin maart niet genoeg voor de Elfstedentocht.
Het schijnt dat 82% van de jongeren tegen een burn-out aan zit.
Achteraf is mooi wonen.Achteraf gezien kon die toen gereden worden.
Klopt. Daarom hebben ze toen de termijn tussen uitroepen en houden Elfstedentocht verkort. De winter erna profiteerden ze daar direct van.Achteraf gezien kon die toen gereden worden.
Gelukkig heb ik de KNMI-siteNee hoor. Dat staat verkeerd in je schriftje.