Zoiets kan pas ingaan op het moment dat iedereen gevaccinneerd had kunnen worden en dan zal de wereld er weer heel anders uit zien.Vaccinatiebewijs is goedgekeurd door de gezondheidsraad. Maar verder gaat alles echt op eigen beslissing van de mens 🎉
Nee, dit is de motie; https://www.tweedekamer.nl/kamerstukken/detail?id=2021Z01132&did=2021D02716Mmm, deze is volgens mij anders. Er is specifiek door de Kamer gestemd over een avondklok t/m 10-2. De verlenging moet dus ook weer door de kamer. I.t.t. andere maatregelen. Die worden idd automatisch verlengd tenzij...
Maar goed, Van Dissel heeft aangegeven dat pas in maart de Britse variant de 'gewone' variant verdrongen heeft, dus blijkbaar klopt het model niet en kunnen we nog langer doorgaan... Ze schuiven het gewoon steeds een maandje op...
Dinsdag werd toch juist gezegd dat het iets meer dan normaal was?Het RIVM heeft een probleempje want hun model lijkt niet helemaal te kloppen.
In de testen die in Lansingerland zijn uitgevoerd was het aandeel van de Britse variant slechts 5,6% in de tweede helft van januari.
Niet. Ik blijf me elke keer verbazen.Onder welke rotsblok heb jij de afgelopen maanden geleefd?
Dinsdag werd toch juist gezegd dat het iets meer dan normaal was?
Ja sorry, je hebt gelijk. Het nieuwe normaal is idd het oude normaal.Dan is dit het nieuwe normaal. Zo moeilijk is het allemaal niet, JMD.
Ja sorry, je hebt gelijk. Het nieuwe normaal is idd het oude normaal.
Nooit meer met 50000 man in een stadion of met 100000 man bij een festival. Nooit meer met 1600 man in een vol Carré. Weet niet of ik daar aan kan wennen eigenlijk.
Wel lekker veel zitruimte overalJa sorry, je hebt gelijk. Het nieuwe normaal is idd het oude normaal.
Nooit meer met 50000 man in een stadion of met 100000 man bij een festival. Nooit meer met 1600 man in een vol Carré. Weet niet of ik daar aan kan wennen eigenlijk.
Volgens het RIVM komt er een grimmige lente aan.En dan komt de allergevaarlijkste variant
Die voorspelden eerder al de zwartste Blue Monday ever....Volgens het RIVM komt er een grimmige lente aan.