JMD
Well-known member
Toen corona-critici zeiden dat gedwongen opname ging gebeuren werden ze voor gek versleten...
But we build back better...
dat klopt toch ook?Wel voor het eerst in 30 jaar minder kanker vastgesteld. Maar dat komt ook door corona
Volgens mij staat er eerst bij Krol zijn 1e tweet "Vermoeden van corona" en even verder wordt er gesproken van coronapatiënten. Dat lijkt me nogal een verschil.Toen corona-critici zeiden dat gedwongen opname ging gebeuren werden ze voor gek versleten...
dat klopt toch ook?
Volgens mij staat er eerst bij Krol zijn 1e tweet "Vermoeden van corona" en even verder wordt er gesproken van coronapatiënten. Dat lijkt me nogal een verschil.
Overigens vind ik het helemaal niet zo raar dat ze iets doen aan mensen die besmet zijn en die willens en weten gewoon hun ding doen in de maatschappij waardoor er besmettingen plaatsvinden.
Als jij een gevaar voor de samenleving vormt mag je best worden opgesloten.Als de testen 100% zekerheid bieden zou daar misschien nog iets van te zeggen zijn. Ook mensen die corona hebben gehad kunnen nog maanden positief getest worden met de pcr test. En verder is het niet echt spreken van een normale rechtstaat dat een politiek bepaalt hoe jij je leven indeeld. Het word trouwens ook de oude gevangenis in Haren, onder toezicht van het ziekenhuis.
Als jij een gevaar voor de samenleving vormt mag je best worden opgesloten.
Jij werkt toch dagelijks met dat soort mensen?
Nog veel gekker zelfs. En dat is een prestatie, want Jeremy Corbyn is al gestoord.Net zo gek dus.
Dit dus. Het is een glijdende schaal. Mensen die dit goed praten hebben geen idee waar dit uit kan komen.Laten we het aub niet gaan overdrijven hé, wat dacht je van al die mensen die in de auto stappen na het invorderen van het rijbewijs, die sluiten ze ook niet op. En van die zwakbegaafde die aan kinderen beginnen, die steriliseren ze toch ook niet. Nee, een heel gevaarlijke gedachtegang is zo bezig. En het ergste is nog dat er mensen zeggen, ach ja, het moet maar. Nog even en verplichte vaccinatie met iets wat voor 59% werkzaam is, ach ja, je moet maar voor de medemensen.
Echt idioot dit...Ondertussen moeten zorgmedewerkers uit Zuid Limburg naar Apeldoorn en Zwolle voor hun tweede prik en gaan ze lekker carpoolen.
Ik ook.Dat laatste is dus mn interessant aangezien je hier wel uit op kunt maken of de dalende lijn door blijft gaan. Ik ben erg benieuwd wat er de komende paar weken gaat gebeuren.
Ik kijk vooral naar de werkelijke besmettingsdatum en de achterliggende gemiddeldes.Echt idioot dit...
Het zevendaagsgemiddelde is vandaag overigens voor het eerst sinds eind september onder de 4000.
Aangezien dagaantallen niet zoveel zeggen (ma en di altijd lager dan gemiddeld, wo en do altijd hoger dan gemiddeld) kan je het best per week vergelijken. Dus deze woensdag met de vorige enz... Steeds is dat aantal de laatste tijd rond de 800 minder per week, alleen gisteren was het 'maar 340' minder.
En van welke site kwam dat ook alweer?Ik kijk vooral naar de werkelijke besmettingsdatum en de achterliggende gemiddeldes.
Het 7-daags gemiddelde op 28 januari was 3534 na 5 meldingsdagen.
Dat is 85% van het totaal waarop we voor die dag gaan uitkomen = 4158
De daling is nog steeds zo'n 13% per week dus we zouden op dit moment rond de 3600 per dag zitten.