Dat is ongetwijfeld wel gebeurd, maar is volstrekt logisch te verklaren. Want het duurt een dag of 7 voordat de prik helemaal werkt. Dus in die tijd kan je gewoon besmet raken. En aangezien de eerste prik 'maar' voor ik meen iets van 70% werkt is de kans natuurlijk nog altijd aanwezig dat je besmet raakt.Ik vind het wel positief dat we nog steeds geen geval hebben van iemand die gevaccineerd was en toch besmet is geraakt.
Wat is dit?Wie niet bang is, is dom
De overheid is niet langer expert op het gebied van heil, maar op het gebied van onheil.fd.nl
Huh? Als ik de link open zie ik de column (en ik ben geen abonnee van het FD)Registreer nu en lees?
Wat is dit?
Een epistel over drammerige mensen die de hele dag Internet afstruinen op zoek naar artikelen die kritisch zijn op het coronabeleid van de regering en deze vervolgens op een voetbalforum plaatsen.Wat is dit?
PES5 heeft dus gelijk.Een epistel over drammerige mensen die de hele dag Internet afstruinen op zoek naar artikelen die kritisch zijn op het coronabeleid van de regering en deze vervolgens op een voetbalforum plaatsen.
prullerig kutstukje.Wat is dit?
En JMD is het hartgrondig eens met die knakker?prullerig kutstukje.