Coronavirus 2

Makanaky

Well-known member
Met z'n allen naar de gevangenis voor kordate prikkers.
Bijkomend voordeel is ook nog dat de gedetineerden zo hun broodnodige steentje aan de maatschappij bijdragen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Volgens mij lacht de hele wereld ons inmiddels uit.
Dan hebben we geen locaties, dan geen planningen/roosters, dan geen diepvriezen, dan geen prikkers.
Kneuterigheid ten top.
 

erka

Well-known member
Je zou toch verwachten dat als ze een ICT systeem gaan bouwen, dat dan het ICT systeem geschikt is voor alle doelgroepen.
Maar nee, de GGD maakt alleen een systeem voor de zorgmedewerkers. Met de ouderen zijn ze niet bezig!

Wat voor debielen werken daar eigenlijk?
 

erka

Well-known member
Israel 900.000
VK 600.000
Duitsland 60.000
Denemarken 55.000

Nederland 0,0000000000000000000000000000000000000000000000000
 

erka

Well-known member
En nog een statistiekje: we hebben in absolute aantallen de grootste oversterfte sinds WO2. Wat ze daarbij "even" vergeten te vertellen is dat de bevolking van Nederland sinds WO2 van 10 naar 17 miljoen is gegaan.
 

Marinos

Well-known member
Ik kan met niet voorstellen dat dat ene weekje nou zoveel uit gaat maken in deze hele pandemie. Net of we in maart ineens alles weer mogen als we vandaag beginnen met prikken.

Maar goed, Erka weet alles beter.
 

Joost

Well-known member
Ik kan met niet voorstellen dat dat ene weekje nou zoveel uit gaat maken in deze hele pandemie. Net of we in maart ineens alles weer mogen als we vandaag beginnen met prikken.

Maar goed, Erka weet alles beter.
Het gaat niet om een weekje maar om twee weken en het signaal dat ermee wordt afgegeven.
 

Marinos

Well-known member
Het gaat niet om een weekje maar om twee weken en het signaal dat ermee wordt afgegeven.
Ik kan met niet voorstellen dat die twee weekjes nou zoveel uit gaat maken in deze hele pandemie. Net of we in april ineens alles weer mogen als we vandaag beginnen met prikken.

Maar goed, Joost weet alles beter.
 

Maasveld

Well-known member
Ik kan met niet voorstellen dat die twee weekjes nou zoveel uit gaat maken in deze hele pandemie. Net of we in april ineens alles weer mogen als we vandaag beginnen met prikken.

Maar goed, Joost weet alles beter.
Die 5.000 vaccins die deze week in België worden gegeven maken wel degelijk een grandioos verschil!!!
 
Bovenaan