gevegt
Well-known member
En ene gevegt had toen al voorzien dat dat een probleem zou worden.dat had Pfizer ook pas in Maart doorgegeven dat het per 1000 ging.
Die man zou minister moeten worden.
En ene gevegt had toen al voorzien dat dat een probleem zou worden.dat had Pfizer ook pas in Maart doorgegeven dat het per 1000 ging.
Waarom starten ze morgen dan niet? Hugo de slome en die kabouter van het RIVM kunnen niks!!!! 11!!1!!!Het gaat toch omdat ze geen Pfizer willen maar een ander vaccin die pas vandaag is goedgekeurd
Omdat dat Oxfodvaccin alleen in het VK is goedgekeurd. Het EMA geeft naw niet voor eind januari goedkeuring, moeten nog onderzoek doen.Waarom starten ze morgen dan niet?
Dat vaccin heeft ook nog niet om goedkeuring gevraagd in Europa.Omdat dat Oxfodvaccin alleen in het VK is goedgekeurd. Het EMA geeft naw niet voor eind januari goedkeuring, moeten nog onderzoek doen.
Klopt. Maar ik reageerde ook op Marinos dat dat vaccin morgen nog niet gebruikt wordt.Dat vaccin heeft ook nog niet om goedkeuring gevraagd in Europa.
Ja precies. Die snap ik ook wel.Dat kan ik dan nog wel begrijpen. De Britten hebben via een noodprocedure goedkeuring gegeven. In de EU volgen ze een andere procedure.
Als de politieke leiding de datum heeft bepaald, zouden ze hun bek eens moeten houden.Die mannen durven zich vaak wel uit te spreken zonder politieke bijbedoelingen
Als de politieke leiding de datum heeft bepaald, zouden ze hun bek eens moeten houden.
Rutte strijkt dat wel weer plat.Waarschijnlijk vanmiddag geprobeerd bij het OMT maar gefrustreerd geraakt en nu via de media.
Hoe dan ook, vertrouwensbreuk lijkt me. En dat is alleen maar goed nieuws, dat moge duidelijk zijn.
Hup Rutte! Hup VVD!Rutte? Die duikt nu even als een gek. Laat Hugo het maar oplossen. Je hoort m al een paar dagen niet.
Hup Rutte! Hup VVD!
Nee precies. Allemaal voor de bühne, net als rekensommetjes die aantonen dat elke dag echt telt. Gommans en Kuipers zijn dan ook gek dat ze maandag a.s. al willen starten. We volgen blindelings De Jonge en Van Dissel.In de VS zijn inmiddels 2,75 miljoen mensen gevaccineerd. VK zit nu op 800.000. Denemarken ondertussen al 140.000. Puur voor de show, want het maakt natuurlijk geen ruk uit of je al begonnen bent en of het een beetje zorgvuldig en technisch uitvoerbaar is boeit ook niet.