Die vaccins zijn toch 5 dagen na ontdooiing in een gewone koelkast houdbaar. Waarom dan niet herverpakken in kleinere dozen en die naar ieder zorgcentrum sturen.Ook voor dozen a 1000.
SorryJa hallo, feiten doen we niet aan op dit forum.
Volgens mij heb ik die erka van het voorjaar nog horen zeggen dat er in het noorden helemaal niks aan de hand was en dat de grote leiders de boel daar wel weer open konden gooien. En nu moeten ze als een malle gaan vaccineren. Weet je het nou al erka? Ouwe zeiksnor?
Die vaccins zijn toch 5 dagen na ontdooiing in een gewone koelkast houdbaar. Waarom dan niet herverpakken in kleinere dozen en die naar ieder zorgcentrum sturen.
Het RIVM begint nu ook aan te geven dat het best al eerder kan in de zorg...
De Jonge: technisch is het niet mogelijk
RIVM+ziekenhuizen+iedereen met een beetje gezond verstand: natuurlijk wel.
Wie verlost hem uit zijn lijden?
Wat mij opvalt is dat het RIVM nu ineens draait... Die gaven eerder ook aan dat het niet mogelijk was, maar lijken nu de minister te laten bungelen. En eigenlijk is dat niet de eerste keer...De Jonge: technisch is het niet mogelijk
RIVM+ziekenhuizen+iedereen met een beetje gezond verstand: natuurlijk wel.
De Nederlander Marcel Levi is arts en hoogleraar en staat als bestuurder aan het hoof van 7 Londense ziekenhuizen. ZIjn quote over het vermeend ingewikkeld zijn van organiseren met het vaccin:
"Dat het ingewikkeld zou zijn, is totale onzin. Ik organiseer zelf vaccinaties en ik heb twee dagen zelf meegevaccineerd. Het komt in 1000 porties. Dat zijn 200 ampullen, want uit elke ampul kun je vijf mensen vaccineren. Nadat je ze hebt ontdooid, kun je ze in een gewone koelkast nog vijf dagen bewaren."
Jij!!!
Dat doet hij al jaren.Rutte moet nu leiderschap tonen.
Ik heb wat flarden voorbij horen komen maar die kerel die spoort dus totaal niet. Mijn beeld dat ik had is dus wel bevestigd en als er iemand is die hem nou een gevaar voor de maatschappij vindt en gek genoeg is, van mij mag hij.Lekker hoor EenVandaag, met het geven van een podium aan Willem Engel.
Een arrogant en vooral dom ventje is het.Ik heb wat flarden voorbij horen komen maar die kerel die spoort dus totaal niet. Mijn beeld dat ik had is dus wel bevestigd en als er iemand is die hem nou een gevaar voor de maatschappij vindt en gek genoeg is, van mij mag hij.