Coronavirus 2

erka

Well-known member
Volgens mij heb ik die erka van het voorjaar nog horen zeggen dat er in het noorden helemaal niks aan de hand was en dat de grote leiders de boel daar wel weer open konden gooien. En nu moeten ze als een malle gaan vaccineren. Weet je het nou al erka? Ouwe zeiksnor?

Er was inderdaad niks aan de hand vrijwel geen besmettingen op een gegeven moment.

Maar je moet me even helpen met zoeken waar ik gezegd heb dat de boel wel open kan.
 

Bonehead

Well-known member
Die vaccins zijn toch 5 dagen na ontdooiing in een gewone koelkast houdbaar. Waarom dan niet herverpakken in kleinere dozen en die naar ieder zorgcentrum sturen.

Niemand snapt nog iets van die De Jonge. Die is op zijn minst zwaar overspannen, maar ik vermoed dat hij iets toe zich neemt waar zijn dominee niet blij van wordt.
 

JMD

Well-known member
De Nederlander Marcel Levi is arts en hoogleraar en staat als bestuurder aan het hoof van 7 Londense ziekenhuizen. ZIjn quote over het vermeend ingewikkeld zijn van organiseren met het vaccin:
"Dat het ingewikkeld zou zijn, is totale onzin. Ik organiseer zelf vaccinaties en ik heb twee dagen zelf meegevaccineerd. Het komt in 1000 porties. Dat zijn 200 ampullen, want uit elke ampul kun je vijf mensen vaccineren. Nadat je ze hebt ontdooid, kun je ze in een gewone koelkast nog vijf dagen bewaren."


Ziekenhuizen in NL beginnen nu zelf ook te vragen om maandag al te mogen beginnen.
 

erka

Well-known member
De Jonge: technisch is het niet mogelijk
RIVM+ziekenhuizen+iedereen met een beetje gezond verstand: natuurlijk wel.

Wie verlost hem uit zijn lijden?
 

JMD

Well-known member
De Jonge: technisch is het niet mogelijk
RIVM+ziekenhuizen+iedereen met een beetje gezond verstand: natuurlijk wel.
Wat mij opvalt is dat het RIVM nu ineens draait... Die gaven eerder ook aan dat het niet mogelijk was, maar lijken nu de minister te laten bungelen. En eigenlijk is dat niet de eerste keer...
 

erka

Well-known member
De Nederlander Marcel Levi is arts en hoogleraar en staat als bestuurder aan het hoof van 7 Londense ziekenhuizen. ZIjn quote over het vermeend ingewikkeld zijn van organiseren met het vaccin:
"Dat het ingewikkeld zou zijn, is totale onzin. Ik organiseer zelf vaccinaties en ik heb twee dagen zelf meegevaccineerd. Het komt in 1000 porties. Dat zijn 200 ampullen, want uit elke ampul kun je vijf mensen vaccineren. Nadat je ze hebt ontdooid, kun je ze in een gewone koelkast nog vijf dagen bewaren."

Als het zo simpel is, dan kun je toch gewoon je "toegewezen" aantallen als verpleeghuis maandag zelf ophalen in Oss met koelwagen, gooit het in de vriezer in je verpleeghuis en gaat dinsdag op je dooie gemak alle patiënten en personeel vaccineren? Of laat een koelwagen het spul rondbrengen.

Dat kan ik me ook weer niet voorstellen, anders had een slim land als Duitsland dat allang bedacht. Oh, wacht....
 

zwammy

Well-known member
Hugo zegt 8 januari mensen, kende wel zeiken maar hij is heel duidelijk. Verder reageert hij niet op vragen van mensen want daar heeft hij geen zin in. Er is trouwens maar 1 baas in dit land hé, die doet nog minder dan Hugo, want anders word hij niet herkozen in maart.
 

Eef de Kip

Well-known member
Lekker hoor EenVandaag, met het geven van een podium aan Willem Engel.
Ik heb wat flarden voorbij horen komen maar die kerel die spoort dus totaal niet. Mijn beeld dat ik had is dus wel bevestigd en als er iemand is die hem nou een gevaar voor de maatschappij vindt en gek genoeg is, van mij mag hij.
 

JFK

Well-known member
Ik heb wat flarden voorbij horen komen maar die kerel die spoort dus totaal niet. Mijn beeld dat ik had is dus wel bevestigd en als er iemand is die hem nou een gevaar voor de maatschappij vindt en gek genoeg is, van mij mag hij.
Een arrogant en vooral dom ventje is het.
Vooral als je termen als burgeroorlog en genocide gebruikt, dan ben je echt niet goed bij je hoofd.
 
Bovenaan