Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Een arrogant en vooral dom ventje is het.
Vooral als je termen als burgeroorlog en genocide gebruikt, dan ben je echt niet goed bij je hoofd.
Jep...

Ik ben voor het laten horen van alle geluiden, maar zodra iemand dat soort termen gebruikt ben je wat mij betreft af.


Overigens heeft de actiegroep viruswaarheid (waar Engel ook deel van uitmaakt) vandaag een kort geding gewonnen
 

zwammy

Well-known member
Ten eerste, waarom zou je een vandaag kijken.

Ten 2e. Waarom zou je het ook enig iets boeien wat die vent te vertelen heeft?
 

Bonehead

Well-known member
Zo'n Engel kwam je "vroeguh" alleen tegen bij Van Kooten & De Bie. Tegenwoordig hebben ze een breder podium. Wel uiterst vermakelijk.
 

Marinos

Well-known member
Er was inderdaad niks aan de hand vrijwel geen besmettingen op een gegeven moment.

Maar je moet me even helpen met zoeken waar ik gezegd heb dat de boel wel open kan.
Nog maar 39 nieuwe besmettingen in Groningen (provincie), waarvan 14 in stad. 14 op 230.000 inwoners is 0,006%.

Gooi de boel maar open hier. Stelt niks meer voor. Ik denk dat wij al een R van 0,1 hebben ofzo. En de grootste teststraat van Nederland.
Wist je zelf ook nog wel natuurlijk. Maar elke dag onophoudelijk het beleid affikken bekt veel lekkerder natuurlijk.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vraag me trouwens nog wel af hoe ze het coronavirus bij de BBC aanpakken.
 

erka

Well-known member
Wist je zelf ook nog wel natuurlijk. Maar elke dag onophoudelijk het beleid affikken bekt veel lekkerder natuurlijk.

Dank, daar had ik geen herinnering meer aan net als mijn grote vrienden, die weten het ook nooit meer achteraf.
 

erka

Well-known member
Overigens was dat natuurlijk een slecht voorstel.
We gaan zien wat het nieuwe jaar ons weer brengt aan wanbeleid en verkeerde keuzes!
 

Joost

Well-known member
Heel bijzonder dat de ziekenhuisbezetting gisteren enorm steeg en vandaag bijna met hetzelfde aantal daalt. Dat lijkt toch wel met elkaar te maken te hebben. Zeker omdat de niet Corona patiënten in het ziekenhuis ook enorm gedaald zijn.

Gezien de gemiddelde instroom van de laatste twee weken lijkt de top qua bezetting wel in zicht.
 

JMD

Well-known member
Heb sowieso altijd het idee dat in het weekend het oploopt en dan na het weekend afloopt. Is denk ook wel logisch, in het weekend neemt men vaak alleen patiënten op en ontslaat men volgens mij zelden patiënten.
 

BlauwVinger

Well-known member
In Alexandrië vierde een menigte van tienduizenden mensen de jaarwisseling, elke covid-waarschuwing trotserend en door luidkeels tartend 'corona, corona' aan te heffen.

Ignorance is bliss en neemt mondiaal pandemische proporties aan.
 

Bonehead

Well-known member
Dat lijkt me sterk met de huidige bezitting in het ziekenhuis. Als iemand voldoende hersteld is zal men dit toch niet af laten hangen van welke dag van de week het is?

Dat doet men altijd. Afsluitende onderzoeken en de uitslagen daarvan zijn doordeweeks. In het weekend draaien ze weekenddiensten en doen ze louter spoedgevallen. Het grootste verschil nu is dat normaliter patiënten voor geplande operaties doordeweeks worden opgenomen en ontslagen. Dat valt nu wel omdat er gewoonweg bijna geen geplande operaties zijn. De laatste dag dat ik werkte waren er aar liefst 5 geplande operaties op in totaal 12 OK's. De rek is eruit.
 
Bovenaan