Vriend! 🍺Oh wacht, gevegt is fan.
HUP Willem
Er was inderdaad niks aan de hand vrijwel geen besmettingen op een gegeven moment.
Maar je moet me even helpen met zoeken waar ik gezegd heb dat de boel wel open kan.
Wist je zelf ook nog wel natuurlijk. Maar elke dag onophoudelijk het beleid affikken bekt veel lekkerder natuurlijk.Nog maar 39 nieuwe besmettingen in Groningen (provincie), waarvan 14 in stad. 14 op 230.000 inwoners is 0,006%.
Gooi de boel maar open hier. Stelt niks meer voor. Ik denk dat wij al een R van 0,1 hebben ofzo. En de grootste teststraat van Nederland.
Wist je zelf ook nog wel natuurlijk. Maar elke dag onophoudelijk het beleid affikken bekt veel lekkerder natuurlijk.
Kijk eens op bbc.comIk vraag me trouwens nog wel af hoe ze het coronavirus bij de BBC aanpakken.
Ik zou het op prijs stellen als je elke foute keuze achteraf af blijft fikken.Overigens was dat natuurlijk een slecht voorstel.
We gaan zien wat het nieuwe jaar ons weer brengt aan wanbeleid en verkeerde keuzes!
Dat lijkt me sterk met de huidige bezitting in het ziekenhuis. Als iemand voldoende hersteld is zal men dit toch niet af laten hangen van welke dag van de week het is?en ontslaat men volgens mij zelden patiënten.
Dat lijkt me sterk met de huidige bezitting in het ziekenhuis. Als iemand voldoende hersteld is zal men dit toch niet af laten hangen van welke dag van de week het is?
Laat ze maar doodvallen dan. Letterlijk.In Alexandrië vierde een menigte van tienduizenden mensen de jaarwisseling, elke covid-waarschuwing trotserend en door luidkeels tartend 'corona, corona' aan te heffen.
Ignorance is bliss en neemt mondiaal pandemische proporties aan.