Coronavirus 2

Joost

Well-known member
Want verspreiden kost tijd aldus Kuipers.

Ik bestelde gisteren iets bij Coolblue om 22:00 en het is er al...
 

erka

Well-known member
Merkwaardige reactie van Kuipers. Elke dag 365 per jaar worden ziekenhuizen bevoorraad met talloze medicijnen en ander spul wat apart bewaard moet worden. En dan kan dit niet verspreid worden......
 

zwammy

Well-known member
Dus die kuipers blaat een hoop, dan word zijn geblaat gehonoreerd en dan zegt hij ja maar het kan niet. Kan zich zo op het forum registreren
 

erka

Well-known member
Maar ze hebben wel hun zin gekregen. Bewust te hoog inzetten (nl maandag al) en dan behalen wat je eigenlijk wil (ziekenhuizen ook vanaf vrijdag 8).
 

Joost

Well-known member
Dat doet men altijd. Afsluitende onderzoeken en de uitslagen daarvan zijn doordeweeks. In het weekend draaien ze weekenddiensten en doen ze louter spoedgevallen. Het grootste verschil nu is dat normaliter patiënten voor geplande operaties doordeweeks worden opgenomen en ontslagen. Dat valt nu wel omdat er gewoonweg bijna geen geplande operaties zijn. De laatste dag dat ik werkte waren er aar liefst 5 geplande operaties op in totaal 12 OK's. De rek is eruit.

Gommers had er wel een mening over en is daarvan zo te zien niet op te hoogte.;

 

stc

Well-known member
En tevens een visionair. Net zo lang wachten met toch toestemming geven dat het niet meer op korte termijn te regelen is en we uiteindelijk toch 8 januari beginnen...
Want verspreiden kost tijd aldus Kuipers.

Ik bestelde gisteren iets bij Coolblue om 22:00 en het is er al...

Als men van te voren al anticipeert op een eventuele toestemming, dan had men sneller kunnen handelen. Logistiek is namelijk geen appeltje eitje.
 

BlauwVinger

Well-known member
Het dragen van een mondkapje in openbare gelegenheden en op straat is vanaf 03-01-2021 in Egypte wettelijk verplicht. Op straffe van een boete van LE 50. Over de handhaving hoeven geen al te hoge verwachtingen gekoesterd te worden.

Ter illustratie; op een snelheidsovertreding tot 10km plus staat een boete van LE 100.

In perspectief; voor LE 50 kun je 100 platte ontbijtbroodjes kopen. Een pakje sigaretten kost LE 25.
 
Bovenaan