JMD
Well-known member
En tevens een visionair. Net zo lang wachten met toch toestemming geven dat het niet meer op korte termijn te regelen is en we uiteindelijk toch 8 januari beginnen...Hugo is een eindbaas!
En tevens een visionair. Net zo lang wachten met toch toestemming geven dat het niet meer op korte termijn te regelen is en we uiteindelijk toch 8 januari beginnen...Hugo is een eindbaas!
Dat doet men altijd. Afsluitende onderzoeken en de uitslagen daarvan zijn doordeweeks. In het weekend draaien ze weekenddiensten en doen ze louter spoedgevallen. Het grootste verschil nu is dat normaliter patiënten voor geplande operaties doordeweeks worden opgenomen en ontslagen. Dat valt nu wel omdat er gewoonweg bijna geen geplande operaties zijn. De laatste dag dat ik werkte waren er aar liefst 5 geplande operaties op in totaal 12 OK's. De rek is eruit.
En tevens een visionair. Net zo lang wachten met toch toestemming geven dat het niet meer op korte termijn te regelen is en we uiteindelijk toch 8 januari beginnen...
Want verspreiden kost tijd aldus Kuipers.
Ik bestelde gisteren iets bij Coolblue om 22:00 en het is er al...
Als men van te voren al anticipeert op een eventuele toestemming, dan had men sneller kunnen handelen. Logistiek is namelijk geen appeltje eitje.
Onzin
Anders zou ik het niet zeggen.Weet je het zeker meneer gevegt??
Anders zou ik het niet zeggen.
Meer dan 20 jaar gedaan.Werkzaam in de sector?
Meer dan 20 jaar gedaan.
Verder nog vragen?
Stel anders gewoon één vraag slechts.Zoveel vragen, maar die ga ik hier niet stellen.