Coronavirus 2

ALenstra

Well-known member
Ergens in Bretagne een illegaal feest met 2500 mensen. Politie probeerde er een einde aan te maken maar trok zich terug nadat de feestgangers zich tegen de agenten keerden. Men heeft wel mondkapjes en handgel uitgedeeld :ROFLMAO:
 

BlauwVinger

Well-known member
Laat ze maar doodvallen dan. Letterlijk.

Corona is niet alleen een lichamelijke aandoening maar ook een psycho-somatische, sociale, economische en maatschappelijke splijtzwam tegen wil en dank. Het verwart mij. Het brengt mij in verlegenheid dat ik jouw reactie volmondig onderstreep en niet eens de behoefte voel om te 'perspectiveren' of te nuanceren.

Ik 'vier' vandaag met Marjoleyn dat haar moeder tijdens ons kerstbezoek vorig jaar letterlijk in onze armen stierf in haar verzorgingshuis. Je moet er toch niet aan denken dat haar kinderen haar nu niet hadden mogen bezoeken om in haar eentje hoogbejaard weg te kwijnen terwijl men elders een hoogmis opdraagt aan corona.
 

gevegt

Well-known member
Je laatste alinea is iets wat ik natuurlijk iedereen toe wens. Je laatste regel is juist de ellende van 'ons' gedrag.
Wat betreft je eerste alinea: ik heb totaal geen zin meer om nu nog nogmaals over de stupiditeit van voorlichting, gedrag van jongeren en volwassenen die hun achterlijke gedrag naar hun zelf toe goedpraten.
 

JMD

Well-known member
Ergens in Bretagne een illegaal feest met 2500 mensen. Politie probeerde er een einde aan te maken maar trok zich terug nadat de feestgangers zich tegen de agenten keerden. Men heeft wel mondkapjes en handgel uitgedeeld :ROFLMAO:
Als zelfs de Franse politie (toch vaak niet vies van een potje 'eerst rammen dan vragen stellen') zich terugtrekt geeft dat al wel aan hoe de sfeer daar is.

Men heeft het terrein wel omsingeld. Wat mij betreft laten ze dat tuig gewoon 3 weken daar zitten en niemand eruit... Durf het bijna niet te zeggen maar ik ben het eens met gevegt (zijn opmerking naar BV toe over het gedrag in Egypte kan wat mij betreft naadloos aansluiten op deze situatie).
 

ALenstra

Well-known member
Feest schijnt nog steeds aan de gang te zijn. Wel krijgt elke feestganger die het terrein verlaat een boete mee van de politie.
 

ALenstra

Well-known member
Daarentegen hadden 95 feestgangers in Arnhem grote mazzel dat de politie op tijd binnenviel....................
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Daarentegen hadden 95 feestgangers in Arnhem grote mazzel dat de politie op tijd binnenviel....................

Als je een aggregaat in een afgesloten ruimte neerzet en uren laat draaien, dan zie ik de reddingsactie van de politie eerder als gemiste kans voor de samenleving.

En dan de burgemeester die spreekt van ‘anarchistisch en asociaal tuig dat vermoedelijk uit alle hoeken van Europa naar Arnhem kwam om feest te vieren’.

Hoe dan? Tijd om de grenzen dicht te timmeren dus.
 

erka

Well-known member
Hahahahaha De Jonge. Overruled door zo ongeveer iedereen die er toe doet.

Hoe is het toch in godsnaam mogelijk dat een minister, die nu weer wekenlang beweert dat eerder dan 8 januari echt niet kan, voor de zoveelste keer ingehaald wordt sinds de start van de coronacrisis.
 
Bovenaan