Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Van Dissel heeft trouwens gisteren besloten dat de lockdown tot februari verlengd wordt, en dat er dan strenger wordt ingegrepen als het daarna weer oploopt. Wist niet dat hij ook premier was.
Van Dissel blijft het liefst tot in 2023 in lockdown heb ik wel eens het idee. Blijft hij tenminste in de media...
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat had ik ook van jou kunnen zeggen toen jij boos werd over de opmerking over de thuiswerkbonus van ambtenaren...
Omdat je het toen aantoonbaar fout had. Even voor de zuiverhuid, jij blijft het over bonus hebben en dat is aantoonbaar niet waar, je begint zelf nb over de CAO waar het ook de thuiswerkvergoeding ging. Maar blijf het vooral bonus noemen.
Verder heb ik daar gewoon eenmalig op gereageerd terwijl ik de indruk heb dat jij iets meer mee bezig bent met dit probleem. Maar joh, lekker appels en peren vergelijken, prima hoor.
En adem uit.
 

Susaa

Well-known member
Kunnen ze die inentingen niet door een commercieel bedrijf ofzo laten doen ?
En als je wat eerder een spuitje wil ga je er maar voor betalen.!!

Valt er ook nog wat te verdienen, dat moet de VVD-ers wel aanspreken lijkt me.
 

erka

Well-known member
Omdat je het toen aantoonbaar fout had. Even voor de zuiverhuid, jij blijft het over bonus hebben en dat is aantoonbaar niet waar, je begint zelf nb over de CAO waar het ook de thuiswerkvergoeding ging. Maar blijf het vooral bonus noemen.
Verder heb ik daar gewoon eenmalig op gereageerd terwijl ik de indruk heb dat jij iets meer mee bezig bent met dit probleem. Maar joh, lekker appels en peren vergelijken, prima hoor.
En adem uit.

Die hele discussie over de bonus/vergoeding zal mij aan mijn reet roesten. Zo hebben we allemaal wel wat.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Bonehead

Well-known member
Omdat je het toen aantoonbaar fout had. Even voor de zuiverhuid, jij blijft het over bonus hebben en dat is aantoonbaar niet waar, je begint zelf nb over de CAO waar het ook de thuiswerkvergoeding ging. Maar blijf het vooral bonus noemen.
Verder heb ik daar gewoon eenmalig op gereageerd terwijl ik de indruk heb dat jij iets meer mee bezig bent met dit probleem. Maar joh, lekker appels en peren vergelijken, prima hoor.
En adem uit.

Wat is er mis met een beetje old skool ambtenaartje bashen? Wordt ons dat ook al afgepakt?
 

Bonehead

Well-known member
We hebben zoveel stuurlui in Nederland dat het maar goed is dat we zoveel kade(r) hebben. Anders zouden ze er niet allemaal kunnen staan. Elk ziekenhuis kan op -70 opslaan. We maken gewoon een beetje ruimte in de vriezer. Ook voor dozen a 1000. Movianto heeft het logistiek ook al weken voor elkaar. Het wachten is tot ze uitgeluld zijn dan kunnen we beginnen. Hup poldercultuur.
 

Maasveld

Well-known member
In de VS zijn inmiddels 2,75 miljoen mensen gevaccineerd. VK zit nu op 800.000. Denemarken ondertussen al 140.000. Puur voor de show, want het maakt natuurlijk geen ruk uit of je al begonnen bent en of het een beetje zorgvuldig en technisch uitvoerbaar is boeit ook niet.
noord-ooster is er niets bij.
 

Hankie

Well-known member
Van Dissel heeft trouwens gisteren besloten dat de lockdown tot februari verlengd wordt, en dat er dan strenger wordt ingegrepen als het daarna weer oploopt. Wist niet dat hij ook premier was.

Hugo gaat eerst een weekendje nadenken over verzoek van Gommers en Kuipers. Als hij daar tijd voor heeft tussen alle media-optredens en frikandellen door tenminste.
Heb je daar een bron van want ik lees het niet in het AD artikel
 

Bonehead

Well-known member
he-le-maal niets natuurlijk, ik maakte alleen de fout om mijn voorkeur uit te spreken om het bij de feiten te houden maar goed, my bet.
Ik zou zeggen trek tekeer (y)

Ja hallo, feiten doen we niet aan op dit forum.

Er zijn al zo weinig handvaten in deze onzekere tijden. Als er dan ook nog niet afgegeven mag worden op die luie ambtenaren blijft er sommigen wel heel weinig over:cool:
 

Marinos

Well-known member
Volgens mij heb ik die erka van het voorjaar nog horen zeggen dat er in het noorden helemaal niks aan de hand was en dat de grote leiders de boel daar wel weer open konden gooien. En nu moeten ze als een malle gaan vaccineren. Weet je het nou al erka? Ouwe zeiksnor?
 

Eef de Kip

Well-known member
Die link die ik stuurde ging toch over bonus en niet over een thuiswerk vergoeding ?
Discussie ging er eerst over dat de ambtenaren (allemaal) een coronabonus hadden gekregen (stond zelfs in de CAO).
De link die jij stuurde ging over een een aantal ambtenaren op een departement, er werden geen aantallen en bedragen genoemd, een tikje vaag en dat was mi net iets anders.
 

De Wolf

Well-known member
In Duitsland hebben ze al 130000 mensen ingeënt. Maar blijkbaar moeten we in Nederland nog het wiel uitvinden.
 
Bovenaan