Coronavirus 2

ALenstra

Well-known member
Red Bull Salzburg heeft laten weten dat ze geen spelers af zullen staan aan nationale teams voor de komende twee weken. Dit nadat er drie spelers positief getest zijn op corona.
 

De Wolf

Well-known member
En in Staphorst mogen morgen 600 mensen in een volle kerk hun dienst vieren en zingen. Schiet mij maar lek.

Het CDA in Staphorst heeft verontrust gereageerd op de drie grote kerkdiensten die vandaag in de Hersteld Hervormde Kerk in het diepgelovige dorp worden gehouden. In de grote kerk worden drie diensten met steeds 600 mensen gehouden. Die hoeven geen mondkapje te dragen en er wordt wel gezongen.
 

gevegt

Well-known member
Het CDA in Staphorst heeft verontrust gereageerd op de drie grote kerkdiensten die vandaag in de Hersteld Hervormde Kerk in het diepgelovige dorp worden gehouden. In de grote kerk worden drie diensten met steeds 600 mensen gehouden. Die hoeven geen mondkapje te dragen en er wordt wel gezongen.
Met ruim 2000 zitplaatsen, hebben ze ruimte zat.
 

JMD

Well-known member
Het CDA in Staphorst heeft verontrust gereageerd op de drie grote kerkdiensten die vandaag in de Hersteld Hervormde Kerk in het diepgelovige dorp worden gehouden. In de grote kerk worden drie diensten met steeds 600 mensen gehouden. Die hoeven geen mondkapje te dragen en er wordt wel gezongen.
Het was toch maximaal 100 man bij een religieuze bijeenkomst???
 

erka

Well-known member
Met ruim 2000 zitplaatsen, hebben ze ruimte zat.

Natuurlijk zo krom als de neten. 600 op 2000 is minstens vergelijkbaar met 6.000 op 20.000 in de buitenlucht bij een Eredivisiewedstrijd bijvoorbeeld. En waarschijnlijk nog wel ruimer ook. Maar dat mag dan weer niet, maar binnen in de kerk wel. En dat alles omdat religie vrijgesteld is. Ik las dat aantal grote moskeeën in de Randstad 3 weken dichtgaan.

Islam-SGP 1-0

Ik hoop oprecht dat al die kerkgangers het krijgen in Staphorst.
 

zwammy

Well-known member
Heel netjes van de moskeeën idd, gelukkig nog sprookjesboekgelovers met verstand itt die dwazen in Staphorst.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wat denken jullie; krijgen we een vervroegde persconferentie deze week? Ik gok op donderdag.
Ministerie: Bericht over nieuwe maatregelen is nep
Op sociale media wordt een bericht verspreid over verscherpte coronamaatregelen, die in een persconferentie op donderdag 8 oktober besproken zouden worden. Dit bericht is nep, laat het ministerie van Justitie en Veiligheid weten.

In het bericht wordt gesteld dat onder meer sportwedstrijden op amateurniveau per 9 oktober verboden worden en dat vanaf die dag een avondklok wordt ingesteld in de steden Amsterdam, Utrecht, Rotterdam en Den Haag.

Het ministerie betreurt het dat op deze manier nepnieuws wordt verspreid en verwijst mensen naar de actuele maatregelen met betrekking tot het coronavirus op de website. Ook op NU.nl geven we een overzicht van de meest recente coronamaatregelen in het Nederlands, Turks, Engels, Arabisch en Pools.
 
Bovenaan