Daarom, je kunt nooit zo iemand in plaats van Rutte en de Jonge inzetten. Wel ernaast, maar dat pakt dus snel verkeerd uit omdat je dan wel (in elk geval schijn) van politieke vermenging krijgt. Neemt niet weg dat ik Gommers wel heel goed vind. Koopmans vind ik ook maar zo-zo hoor. Ongetwijfeld heel goed op haar vakgebied maar ook wel wat van diezelfde arrogantie die Van Dissel in extreme mate heeft. Het is wel boeiend dat van een heleboel van deze deskundigen nooit iemand gehoord had tot voor maart dit jaar en dat het nu BN-ers zijn. En als je, tegen wil en dank BN-er bent, dan vormen mensen toch een mening over je.
Ik volg vooral Friedrich (van het UMCG hier), Gommers, Drosten (D), Kuipers (van de ziekenhuisplanning) en ook wel Kluytmans. Koopmans hangt er een beetje tussenin, erg overtuigd van haar eigen gelijk en mijn mening over de toppers van het RIVM is bekend. Het RIVM is volgens mij net zoiets als de bedrijfsarts. Als je echt goed bent word je wel arts in ziekenhuis, huisarts of anderszins.