Coronavirus 2

erka

Well-known member
In elk geval zouden er m.i. wel maatregelen tegen de eigenaar genomen moeten worden. 180 toelaten daar we je 30 mag. Dan ben je best wel crimineel bezig.
 

erka

Well-known member
En in Staphorst mogen morgen 600 mensen in een volle kerk hun dienst vieren en zingen. Schiet mij maar lek.
 

Atreides

Well-known member
En in Staphorst mogen morgen 600 mensen in een volle kerk hun dienst vieren en zingen. Schiet mij maar lek.

Wat is eigenlijk die logica dat 'godsdienst' boven 'volksgezondheid' zou mogen gaan? Temeer die kerkgangers meestal niet zo heel jong zijn.
 

erka

Well-known member
Wat is eigenlijk die logica dat 'godsdienst' boven 'volksgezondheid' zou mogen gaan? Temeer die kerkgangers meestal niet zo heel jong zijn.

Begrijp ik ook niet. Op zich denk ik dan, laat Gods wil dan ook maar geschieden he, kortom laat ze het dan maar krijgen ook. Zitten toch veelal in hun eigen zuil nog steeds in Staphorst. Weinig contact met normale mensen.
 

De Wolf

Well-known member
In Tilburg is de laatste twee dagen een flinke stijging. Zou dat dan toch aan dat feestje op het plein liggen?
 

zwammy

Well-known member
En terecht, valt mee dat het feest afg
En in Staphorst mogen morgen 600 mensen in een volle kerk hun dienst vieren en zingen. Schiet mij maar lek.

Daarom, zolang ze kerken en moskeen niet aanpakken en alleen maar de horeca en sporten blijft het een wassen neus. Maar goed, tere zieltjes.
 

Atreides

Well-known member
Oeps:

Een bijeenkomst vorige week zaterdag in het Witte Huis is mogelijk een superverspreider van het coronavirus geworden. Meerdere Republikeinen, waaronder president Donald Trump, waren daar aanwezig en zijn nu positief getest.

what could possibly go wrong?
1240


Gelukkig kan bovenstaande natuurlijk nooit de bron van alle ellende zijn. Maurice de Hond zegt het zelf:
En aerosolen vind je vooral in afgesloten ruimtes met airconditioning. Buiten is het besmettingsrisico nul en daar anderhalve meter afstand houden is onzin
 

erka

Well-known member
Wens was vader van de gedachte. Vandaag +156 hier, meer dan verdubbeling.

Inmiddels meer duidelijk. Verschil was te groot. Het betreft administratieve inhaalslag over de laatste 7 dagen. Betekent dus dat die cijfers dus hoger waren.
 

Atreides

Well-known member
Lijkt wel een Willem II feestje.

Klopt. En eigelijk verwacht je van die Willem II supporters dat ze boven het niveau van Trump staan.

Overigens waren in Tilburg zeker twee tot drie keer zo veel mensen aanwezig, dus ik gok dat de de totale hoeveelheid levensjaren best wel eens vergelijkbaar kon zijn.
 
Bovenaan