Championship en lager

Batigoal

Well-known member
Oei, doelpunt van Luton terecht afgekeurd wegens hands, maar even leek de club het beslist te hebben. Grote fout daarvoor van Panzo die net is ingevallen.
 

Batigoal

Well-known member
Fantastisch zeg! Gunde het Coventry ook, maar Luton is wel heel mooi. Sterke penaltyreeks zeg, alleen ex-Vitessenaar Dabo miste.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Om 14.30 NL tijd begint de PO-finale League 2 tussen Carlisle en Stockport. Hup Carlisle!
 

Pieros

Active member
Vanmiddag om 16.00u de volgende play off finale. Wie gaat er naar de Championship?
Barnsley of Sheffield Wednesday.
Hup Owls!
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Sheffield Wednesday won door een doelpunt in de 121e minuut. Barnsley speelde overigens al vanaf vlak na rust met 10 man na een belachelijke rode kaart.
 

ALenstra

Well-known member
Enzo Maresca wordt de nieuwe manager van Leicester City. Hij verlaat Manchester City waar hij een van de assistenten van Pep was.
 

Joost

Well-known member
Over een maandje gaat de competitie weer van start.

Zijn er nog liefhebbers die willen meedoen aan de GatesToto?
Iedere zaterdag voorspel je het toeschouwersaantal van 5 wedstrijd en de scores bereken ik.

Het wordt via een app-groepje gespeeld en je stuurt je voorspellingen ook via whatsapp in.

We spelen vrijwel iedere week en ik ga er wel vanuit dat je het minstens het hele seizoen volhoudt.
 

Pieros

Active member
Over een maandje gaat de competitie weer van start.

Zijn er nog liefhebbers die willen meedoen aan de GatesToto?
Iedere zaterdag voorspel je het toeschouwersaantal van 5 wedstrijd en de scores bereken ik.

Het wordt via een app-groepje gespeeld en je stuurt je voorspellingen ook via whatsapp in.

We spelen vrijwel iedere week en ik ga er wel vanuit dat je het minstens het hele seizoen volhoudt.
Loopt dat spel nog steeds? Of is het alweer?

Ik wil wel meedoen.
 
Bovenaan