Championship en lager

JMD

Well-known member
Gisteren 2 niet zo doelpuntrijke duels...

De stand van zaken nu:
12 mei
Peterborough - Sheffield Wednesday (L1) 4-0
13 mei
Sunderland - Luton (CH) 2-1
Bolton W. - Barnsley (L1) 1-1
Salford - Stockport (L2) 1-0
Notts County - Chesterfield (NL, finale) 2-2 n.v., Notts w.n.s.
14 mei
Coventry - Middlesbrough (CH) 0-0
Bradford - Carlisle (L2) 1-0
16 mei
Luton - Sunderland (CH)
17 mei
Middlesbrough - Coventry (CH)
18 mei
Sheffield Wednesday - Peterborough (L1)
19 mei
Barnsley - Bolton W (L1)
20 mei
Stockport - Salford (L2)
Carlisle - Bradford (L2)
 

JMD

Well-known member
Hup Luton!!!

Op weg naar eindelijk eens een PO-overwinning, de vorige 7 PO-duels werden allen niet gewonnen.
 

JMD

Well-known member
Kom kom, finale Sunderland Sky blues is natuurlijk veel mooier.
Sunderland is een mooie club, maar ik zie veel liever Luton op Kenilworth Road in de PL spelen.
Overigens gun ik het Coventry ook wel... Middlesbrough vind ik in de PL altijd tegenvallen, kleurloze ploeg.

Overigens al snel 1-0 voor Luton, even later kwamen de Hatters zeer goed weg, want het had echt een penalty voor Sunderland moeten zijn.
 

JMD

Well-known member
Anders mis je even in een leeg doel... Wat verschrikkelijk dramatisch uitgespeeld deze counter terwijl de keeper aan de andere kant stond en de manier waarop de verdediger die bal aan de zijlijn redde was briljant...
 

JMD

Well-known member
Luton wint met 2-0 en gaat naar Wembley!!!!! In 2014 speelden ze nog National League...

Pitch invasion!!!
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Poeh, Luton - Coventry, da's win-win hoor. Liever Luton trouwens, maar iig geen Sunderland of Middlesbrough in de PL
 

Pieros

Active member
Mijn voorkeur gaat ook naar Luton Town. Al gun ik het de mensen in Coventry ook wel na alle sores in de laatste jaren.
 

JMD

Well-known member
Coventry naar de finale. Mooi. Gelukkig geen Sunderland of Middlesbrough in de PL, maar wat 'nieuw' bloed en sowieso een mooi verhaal. Coventry in 2018 nog in L2, net als Luton. In dat jaar promoveerden ze beide naar L1, en nu spelen ze om een plek in de PL. Coventry was daar voor het laatst in 2001, Luton speelde nog op het hoogste niveau in het laatste seizoen voor de Premier League.

Ja, ook ik liever Luton dan Coventry, maar ook met Coventry ben ik blij.
 
Bovenaan