Championship en lager

Nik

Member
Voor de liefhebbers is de Championship-nieuws seizoengids weer te bestellen. Dit jaar (naast alle selecties/Nederlanders/voorspellen/stadions) o.a. een interview met Glenn Loovens en een special over de Steel City Derby van Joris vd Wier.

Mocht je het leuk vinden, kan je de gids hier bestellen. Als je 'm voor 14 augustus besteld ligt deze op 19 augustus op de deurmat.
 

JMD

Well-known member
Voor de liefhebbers is de Championship-nieuws seizoengids weer te bestellen. Dit jaar (naast alle selecties/Nederlanders/voorspellen/stadions) o.a. een interview met Glenn Loovens en een special over de Steel City Derby van Joris vd Wier.

Mocht je het leuk vinden, kan je de gids hier bestellen. Als je 'm voor 14 augustus besteld ligt deze op 19 augustus op de deurmat.

Ik heb er 1 besteld. Ziet er mooi uit.

Jammer alleen dat ie er pas is als de Championship al een paar duels oud is. ;)
 

JMD

Well-known member
Morgenavond de boot naar Engeland, dan vrijdagavond Nottingham Forest - Millwall, zaterdag n.a.w. Stevenage - Newport, zondagavond in het Olympisch Stadion bij de WK Atletiek (Dafne Schippers als het goed is...), maandagavond n.a.w. Hungerford Town - Weston Super Mare, dinsdagavond Carabao Cup Southend - Newport en woensdagavond Carabao Cup Colchester - Aston Villa. Donderdag dan terug...

Leuk reisje.:)
 

Nik

Member
Ik heb er 1 besteld. Ziet er mooi uit.

Jammer alleen dat ie er pas is als de Championship al een paar duels oud is. ;)

Het eerste jaar brachten we 'm voor de eerste speelronde uit, maar toen miste we heel veel transfers. Vandaar dat we sinds vorig jaar de datum een beetje tussen de eerste speelronde en de transferdeadline doen. Bedankt voor het bestellen en veel plezier komende week :)
 

JMD

Well-known member
Ipswich heeft zijn eerste 4 duels gewonnen. Heeft in die 4 duels 11x op goal geschoten en 9x gescoord... Effici?nt.
 

JMD

Well-known member
Volgens mij zendt Ziggo Sport vanaf 14.05 de Steel Derby live uit op de vrije zender.

Klopt. Er is keus genoeg aan sport vanmiddag met het WK Wielrennen, de Laver Cup, FC Utrecht - PSV en Ajax - Vitesse en dan ook nog de Steel City Derby.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zet 'm even in het topic van virtueel groundhoppen. :duim:

Hoe speelde Van Aken?
 

ALenstra

Well-known member
Paul Scholes is kandidaat om manager van Oldham Athletic te worden. Clarence Seedorf werd ook al gelinkt aan de club maar zou geen kandidaat meer zijn.
 

Pascallovic

Well-known member
Paul Scholes is kandidaat om manager van Oldham Athletic te worden. Clarence Seedorf werd ook al gelinkt aan de club maar zou geen kandidaat meer zijn.
Waarom zou Scholes bij een club gaan werken die amper de salarissen kan betalen. Die kan met zijn naam als voetballer wel wat beters krijgen lijkt mij.
 

JMD

Well-known member
Waarom zou Scholes bij zo'n tokkieclub gaan werken??? Niet normaal wat daar op de tribune zit.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Seedorf was daar omdat er een bevriende investeerder aanwezig was die dag. Blijkbaar gaat Oldham ook overgenomen worden.
 
Bovenaan