Championship en lager

Jef400

Well-known member
Mijn fout. Ik was de Orient vergeten toe te voegen. Surrealistische promotie voor die gasten wel. Lichtuitval bij 2-0 achter in Gillingham en tijdens die lichtuitval te horen krijgen dat je bent gepromoveerd.
 

Joost

Well-known member
Vitesse was ook blij met de promotie van Leyton Orient.

Het valt me dit seizoen wel op dat toeschouwersaantallen een opwaartse lijn vertonen bij veel clubs. Exeter promoveerde afgelopen seizoen naar League One en verkocht aan het eind van het vorige seizoen een aantal keer uit. Dit seizoen zijn er een hoop interessante tegenstanders, dat trekt natuurlijk, maar ook andere duels verkopen uit. Het gemiddelde is hoger dan het in 40 jaar is geweest en ook een stuk hoger dan de vorige periode in League One.

Bij Leyton Orient hetzelfde. Die gaan van 5000 naar 7500 gemiddeld.
Carlisle had 13.410 op Goede vrijdag en zelfs de tribune achter het doel geopend.
 

Batigoal

Well-known member
Het kleine Port Vale was vorig seizoen knap en verrassend gepromoveerd. De eerste seizoenshelft hielden ze zich na een zuinige transferzomer knap overeind in de League One, maar de laatste maanden worden er nog amper punten gepakt. De streep komt daardoor in beeld en dus is de trainer ontslagen, iets wat ze daar niet vaak doen. Beetje paniek dus bij de club.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het kleine Port Vale was vorig seizoen knap en verrassend gepromoveerd. De eerste seizoenshelft hielden ze zich na een zuinige transferzomer knap overeind in de League One, maar de laatste maanden worden er nog amper punten gepakt. De streep komt daardoor in beeld en dus is de trainer ontslagen, iets wat ze daar niet vaak doen. Beetje paniek dus bij de club.
Dat vind ik gek, die gaan echt niet meer in de problemen komen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Mwah dat weet ik nog niet.
Cambridge moet twee keer winnen en heeft nog Burton, Accrington en Forest Green.
Dan nog moet Oxford 5 of 6 punten pakken en Port Vale 0

En MK Dons moet er ook nog minimaal 3 pakken en Port Vale dan 0
 

JMD

Well-known member
Gevallen beslissingen:
Championship: Burnley (prom)
League One: Forest Green Rovers (deg)
League Two: Leyton Orient (prom), Rochdale (deg)
 

JMD

Well-known member
En Wrexham komt daar nog bij, ze zijn gepromoveerd naar League Two. Notts County mag het weer eens in de playoffs proberen. Ze haalden 106 punten uit 45 duels en hebben 25 punten voorsprong op nummer 3...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
En Wrexham komt daar nog bij, ze zijn gepromoveerd naar League Two. Notts County mag het weer eens in de playoffs proberen. Ze haalden 106 punten uit 45 duels en hebben 25 punten voorsprong op nummer 3...
Hadden ze de regels van Italie maar
 

JMD

Well-known member
In Italië promoveren de nummers 1 en 2 uit de Serie B rechtstreeks.
De nummers 3 t/m 8 spelen een playoff.
Maar eindigt de nummer 3 meer dan 15 punten voor nummer 4 vervalt de playoff en promoveert de nummer 3 automatisch.
Aha. Die regel kende ik niet. Ja, dat zou wel een goede regel zijn idd.
En is het zo dat als de nrs 3 en 4 meer dan 15 punten voor hebben op de nr 5 dat alleen de nr3 en 4 PO spelen? Of geldt het alleen als de nr 3 los staat.
 

Joost

Well-known member
Aha. Die regel kende ik niet. Ja, dat zou wel een goede regel zijn idd.
En is het zo dat als de nrs 3 en 4 meer dan 15 punten voor hebben op de nr 5 dat alleen de nr3 en 4 PO spelen? Of geldt het alleen als de nr 3 los staat.
Alleen voor de nummer drie is dat.

onderin hetzelfde, maar daar gaat het om 5 punten.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Gevallen beslissingen:
Championship: Burnley, Sheffield United (prom),
League One: Forest Green Rovers (deg)
League Two: Leyton Orient (prom), Rochdale (deg)
National League: Wrexham (prom)
 

Batigoal

Well-known member
Zian Flemming doet het stiekem ook erg goed bij Millwall. Gisteren scoorde hij alweer zijn 15 competitietreffer en daarmee blijven ze goed in de race voor de playoffs.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Het zou toch gaaf zijn als Luton of Millwall PL gaat spelen... En als het finale Luton - Millwall voor de PO wordt dan kan de Londense politiie alle verloven intrekken... :)
 
Bovenaan