JMD
Well-known member
I know. Zie mijn eerdere post van gisteren...Leyton Orient hè, Leyton FC is op de fles.
I know. Zie mijn eerdere post van gisteren...Leyton Orient hè, Leyton FC is op de fles.
Dat vind ik gek, die gaan echt niet meer in de problemen komen.Het kleine Port Vale was vorig seizoen knap en verrassend gepromoveerd. De eerste seizoenshelft hielden ze zich na een zuinige transferzomer knap overeind in de League One, maar de laatste maanden worden er nog amper punten gepakt. De streep komt daardoor in beeld en dus is de trainer ontslagen, iets wat ze daar niet vaak doen. Beetje paniek dus bij de club.
Mwah dat weet ik nog niet.Dat vind ik gek, die gaan echt niet meer in de problemen komen.
Dat leek mij ook niet, maar toch heeft de paniek een beetje toegeslagen.Dat vind ik gek, die gaan echt niet meer in de problemen komen.
Dan nog moet Oxford 5 of 6 punten pakken en Port Vale 0Mwah dat weet ik nog niet.
Cambridge moet twee keer winnen en heeft nog Burton, Accrington en Forest Green.
Hadden ze de regels van Italie maarEn Wrexham komt daar nog bij, ze zijn gepromoveerd naar League Two. Notts County mag het weer eens in de playoffs proberen. Ze haalden 106 punten uit 45 duels en hebben 25 punten voorsprong op nummer 3...
Help me even...Hadden ze de regels van Italie maar
In Italië promoveren de nummers 1 en 2 uit de Serie B rechtstreeks.Help me even...
Aha. Die regel kende ik niet. Ja, dat zou wel een goede regel zijn idd.In Italië promoveren de nummers 1 en 2 uit de Serie B rechtstreeks.
De nummers 3 t/m 8 spelen een playoff.
Maar eindigt de nummer 3 meer dan 15 punten voor nummer 4 vervalt de playoff en promoveert de nummer 3 automatisch.
Alleen voor de nummer drie is dat.Aha. Die regel kende ik niet. Ja, dat zou wel een goede regel zijn idd.
En is het zo dat als de nrs 3 en 4 meer dan 15 punten voor hebben op de nr 5 dat alleen de nr3 en 4 PO spelen? Of geldt het alleen als de nr 3 los staat.