Championship en lager

Joost

Well-known member
Ik had
Weinig vertrouwen in Exeter dit seizoen als ik eerlijk ben.

Na 28 seconde 0-1 voor, na 4 minuten 0-2 en na 8 minuten een penalty voor 0-3 gemist.
Dat gaat dan wel lekker.
Vijf gespeeld, tien punten en plek twee. Beide thuisduels uitverkocht.
Gekkenhuis.
 

Joost

Well-known member
Afgelopen zaterdag. Scunthorpe v Buxton, 96e minuut en 1-2 voor Buxton dat op weg is naar een stunt.
Scheids fluit af en Buxton juicht vanwege de zege.

Maar in de kleedkamers deelt de scheidsrechter mee dat hij niet heeft afgefloten maar de wedstrijd gestaakt heeft vanwege de regen.

Twee dagen later beslist de competitieleiding op basis van reglementen dat de wedstrijd volledig wordt overgespeeld.
 

Jef400

Well-known member
Hopelijk volgt er nu een publieke backlash. Net zoals naar die Paul Marsden bij Halifax afgelopen zaterdag
 

Joost

Well-known member
Dat vind ik altijd zo makkelijk. Iemand maakt (achteraf bezien) een fout die best uit te leggen is maar wordt wel al helemaal afgemaakt.

Marsden heeft gevoeld dat de speler hem raakte, iets dat ook duidelijk te zien is op de beelden. En daar staat een rode kaart op. Achteraf is het gemakkelijk oordelen. Ik ga er vanuit dat Marsden na het zien van de beelden ook zijn excuses heeft aangeboden en dat de kaart geseponeerd wordt.

In het geval van Buxton was het veld onbespeelbaar geworden en nog 4 minuten te spelen met stand 1-2. Het is ook hier makkelijk oordelen maar te vroeg affluiten benadeeld ook Scunthorpe. En de regels omtrent staken door weersomstandigheden zijn eenvoudig; volledig overspelen.
 

Jef400

Well-known member
Ben ik in deze niet met je eens Joost. Dit is zwaaien met een kaart en geen nadenktijd voor een kaart hanteren. Zeker met de voorgeschiedenis van Marsden die vaker soortgelijke fouten heeft gemaakt houd het een keer op. Als je eens niet op je snelheidsmeter kijkt en met 150 km/u een snelheidspaal passeert ben je ook terecht een hoop duiten kwijt. Het andere is teveel blessuretijd voor de staat van het veld rekenen. Het veld wat toevallig de verantwoordelijkheid is van de thuisploeg. In mijn ogen zouden ze geen voordeel uit het feit mogen houden dat hun mat het niet houd.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik vind het wel bizar dat op deze eilanden het niet mogelijk is om wedstrijden later uit te spelen. In geen enkele situatie doen ze dat: het is helemaal opnieuw overspelen of de tussenstand tot eindstand verklaren.
 

ALenstra

Well-known member
Een ware soap bij Scunthorpe United. Hun voorzitter heeft de geldkraan dicht gedraaid waardoor de club niet meer in hun stadion terecht kan. De club kondigde aan de thuiswedstrijden bij Gainsborough Trinity te spelen maar die club zegt van niks te weten.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Een ware soap bij Scunthorpe United. Hun voorzitter heeft de geldkraan dicht gedraaid waardoor de club niet meer in hun stadion terecht kan. De club kondigde aan de thuiswedstrijden bij Gainsborough Trinity te spelen maar die club zegt van niks te weten.
Helaas één van de vele clubs die door op zijn minst twijfelachtige eigenaren diep in de problemen zit, Southend hoort daar natuurlijk ook bij.
 

ALenstra

Well-known member
Cheltenham Town heeft uit de eerste 10 competitiewedstrijden nog geen doelpunt gemaakt. Hun enige doelpunt uit de andere 2 officiële wedstrijden was ook nog eens een eigen doelpunt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Voor de mensen met Viaplay, vanavond om 20:55 is Burton Albion - Cambridge United live te zien
 

ALenstra

Well-known member
Wayne Rooney wordt de nieuwe manager van Birmingham City volgens de Times. Hij gaat ook nog eens driemaal zoveel verdienen als zijn voorganger John Eustace die kort ervoor ontslagen werd. Wayne Rooney hield het onlangs voor gezien bij DC United.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Een speler van Norwich met al geel op zak maakte na een half uur spelen het "kaartgebaar" naar de scheidsrechter. De scheidsrechter gaf inderdaad een kaart. Die Norwich speler mocht inrukken met zijn 2e gele kaart. Fantastisch, eindelijk een scheidsrechter die dat gewoon doet.
 

Batigoal

Well-known member
Wayne Rooney is na 15 duels als trainer van Birmingham City alweer ontslagen. Ze staan 20e in de Championship.
 
Bovenaan