Championship en lager

André

Well-known member
Over een maandje gaat de competitie weer van start.

Zijn er nog liefhebbers die willen meedoen aan de GatesToto?
Iedere zaterdag voorspel je het toeschouwersaantal van 5 wedstrijd en de scores bereken ik.

Het wordt via een app-groepje gespeeld en je stuurt je voorspellingen ook via whatsapp in.

We spelen vrijwel iedere week en ik ga er wel vanuit dat je het minstens het hele seizoen volhoudt.
Leuk ik wel meedoen
 

Joost

Well-known member
Weinig vertrouwen in Exeter dit seizoen als ik eerlijk ben.

Na 28 seconde 0-1 voor, na 4 minuten 0-2 en na 8 minuten een penalty voor 0-3 gemist.
Dat gaat dan wel lekker.
 

ALenstra

Well-known member
Vanmiddag bij Charlton Athletic-Leyton Orient geweest. De thuisclub won met 1-0 en het doelpunt werd vlak voor rust gescoord.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Milan van Ewijk valt in bij Coventry. Leicester buigt daarna een 0-1 achterstand om in een 2-1 voorsprong, zonder dat van Ewijk daar schuld aan heeft trouwens
 

ALenstra

Well-known member
Ik zit nu in een trein naar Londen Victoria nadat ik Gillingham-Accrington Stanley heb bezocht. De thuisclub wist met 1-0 te winnen door een doelpunt in de eerste helft. Was wel een tegenvaller dat de clubshop dicht was.
 

Abubakari

Well-known member
Ik zit nu in een trein naar Londen Victoria nadat ik Gillingham-Accrington Stanley heb bezocht. De thuisclub wist met 1-0 te winnen door een doelpunt in de eerste helft. Was wel een tegenvaller dat de clubshop dicht was.
Je bent op voetbalvakantie in de UK?
 

Pieros

Active member
Leeds staat na 20 minuten voor met 3-1 in en tegen Ipswich. Wijchenaar Piroe scoort meteen bij zijn debuut.
 

ALenstra

Well-known member
Eerste managers-ontslag in de EFL is alweer een feit. Dean Holden van League One club Charlton Athletic kon vertrekken na een reeks nederlagen.
 
Bovenaan