Championship en lager

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zag een verslag op YouTube vanuit een Wrexham vak van de verlenging. Grimsby is 1x bij de goal van Wrexham geweest, maar die zat dus wel...
 

JMD

Well-known member
Go Forest!!!

Leuk feitje: nu Forest op Wembley speelt is Blackburn de enige club op de 4 hoogste niveaus die nog nooit op het nieuwe Wembley heeft gespeeld.
 

Joost

Well-known member
Go Forest!!!

Leuk feitje: nu Forest op Wembley speelt is Blackburn de enige club op de 4 hoogste niveaus die nog nooit op het nieuwe Wembley heeft gespeeld.
Niet helemaal waar, het is van de eerste 2 niveaus.

Al was dit een 'succesvol' jaar want er waren voor dit seizoen 9 clubs en daarvan is Oldham gedegradeerd en hebben Port Vale en Nottingham Forest Wembley gehaald. Nog 6 over.

Huiskamervraag van de dag; welke drie clubs hebben ook nooit op het oude Wembley gespeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Makanaky

Well-known member
Go Forest!!!

Leuk feitje: nu Forest op Wembley speelt is Blackburn de enige club op de 4 hoogste niveaus die nog nooit op het nieuwe Wembley heeft gespeeld.
Betreft alleen PL en Championship. Bournemouth en Newcastle trouwens in de competitie toen Spurs daar z'n thuiswedstrijden speelde.
 
Laatst bewerkt:

BlauwVinger

Well-known member
Uiteindelijk speelden Blackburn Rovers, Colchester United en Ipswich Town nog nooit op het nieuwe Wembley. Aan dat trio kunnen Accrington Stanley, Crawley Town en Hartlepool United toegevoegd worden; drie clubs die noch op het nieuwe, nog op het oude Wembley speelden.
 

erka

Well-known member
Als ik me niet vergis heeft Ipswich Town wel de eer om de laatste competitie/playoffwedstrijd ooit op het oude Wembley te hebben gespeeld met en tegen Barnsley. Alleen nog gevolgd door een Engeland-Duitsland.
 

ALenstra

Well-known member
Grimsby Town promoveert naar League Two na een 2-1 zege in verlenging tegen Solihull Moors in de playoffs-finale.
 

JMD

Well-known member
Als ik me niet vergis heeft Ipswich Town wel de eer om de laatste competitie/playoffwedstrijd ooit op het oude Wembley te hebben gespeeld met en tegen Barnsley. Alleen nog gevolgd door een Engeland-Duitsland.
Met Reuser die de laatste goal van het duel van Ipswich scoorde. Was overigens niet de laatste NL die scoorde want behalve de interland die erka aangaf werd ook het Charity Shield van dat jaar nog op Wembley gespeeld waarbij Hasselbaink (en ik meen ook Melchiot) voor Chelsea scoorde.
 

ALenstra

Well-known member
Jon Dahl Tomasson benoemd tot manager van Blackburn Rovers. Driejarig contract. Benieuwd of hij die uitdient.
 

Batigoal

Well-known member
En Vincent Kompany is de nieuwe trainer van Burnley. De oud-verdediger wordt tevens de duurstbetaalde trainer in het Championship.
 
Bovenaan