Championship en lager

zwammy

Well-known member
Haha kansloos weer zeg. Maar goed, Burnley staat ook niet op mijn lijstje van clubs die ik graag terug wil zien in de pl
 

ALenstra

Well-known member
Yanic Wildschut zal komend seizoen bij Oxford United spelen. Hij tekent voor twee seizoen en komt over van CSKA Sofia.
 

JMD

Well-known member
Ook al vermeld in het Engelse bekertopic, maar ook hier: Viaplay zendt dit seizoen ook duels uit de Championship uit.
 

ALenstra

Well-known member
Gisteren bij Watford-Burnley geweest. Vraag me af wanneer Maduke Okoye daar minuten gaat maken. Daniel Bachmann lijkt eerste keuze te zijn. Verder heeft Watford nog drie andere keepers in de selectie.
 

Pascallovic

Well-known member
Gisteren bij Watford-Burnley geweest. Vraag me af wanneer Maduke Okoye daar minuten gaat maken. Daniel Bachmann lijkt eerste keuze te zijn. Verder heeft Watford nog drie andere keepers in de selectie.
Die duikt binnen 1 a 2 jaar weer op in Nederland bij een club in de Eredivisie. Als ik Vitesse was zou ik nu al informeren of ze hem niet kunnen huren.
 

ALenstra

Well-known member
Vandaag bij Wimbledon-Doncaster Rovers geweest waar de thuisclub in blessuretijd een 2-0 voorsprong weggaf. Was wel afzien met die hete temperaturen. Zit nu de samenvattingen van de EFL in mijn hotelkamer te bekijken. Zijn tegenwoordig op ITV4 en duurt twee uur waardoor ze Match of the Day op BBC1 overlappen.
 

ALenstra

Well-known member
Jimmy Hasselbaink opgestapt als manager van Burton Albion. Hij ziet het niet meer zitten na één punt uit zeven wedstrijden.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Viaplay heeft vanavond live de derby tussen Preston en Burnley.

Of het leuk wordt, is nog even de vraag, Preston is nogal... saai



Doelsaldo van 2-1 na 8 duels 😂
 

BlauwVinger

Well-known member
Preston North End

0-0 Wigan Athletic Away
0-0 Hull City Home
0-1 Luton Town Away
0-0 Rotherham United Home
0-0 Watford Home
0-0 Cardiff City Away
0-1 Coventry City Away
0-1 Birmingham City Home
1-1 Burnley Home
0-2 Sheffield United Home
0-0 Sunderland Away
1-0 WBA Home
 

Kielse Rat

Well-known member
Pas in de zesde thuiswedstrijd voor het eerst scoren, roept pijnlijke herinneringen op aan Beerschot vorig seizoen. Alleen kregen we wel veel meer tegendoelpunten en nederlagen rond de oren.
 

Batigoal

Well-known member
Michael Carrick gaat voor het eerst aan de slag als trainer. Hij moet Middlesbrough aan de praat krijgen.
 

Batigoal

Well-known member
Cardiff City mag voorlopig geen transfers meer doen, omdat ze nog steeds weigeren de transfersom van de verongelukte Emiliano Sala te betalen aan FC Nantes. In een rechtszaak werd al bepaald dat Cardiff slechts de helft van de totale transfersom hoeft te betalen, maar ook dat weigeren ze dus nog.
 

Joost

Well-known member
Ik schakelde na het darts van van der Voort naar Bristol R v Exeter.

Nombe had Exeter al vroeg op 0-1 gezet en vlak nadat ik inschakelde werd het 0-2. Geen heel bijzondere wedstrijd qua spel eigenlijk buiten het feit dat Exeter al eventjes op zoek is naar een zege. In de rust wisselt Bristol R driemaal aanvallend en na een klein uur doet Exeter dat ook.

Twee enorm aanvallend ingestelde teams laten het vervolgens 38 minuten lang verdedigend op pupillenvoetbal lijken. Bristol Rovers scoort in 10 minuten 3 keer terwijl Exeter in de tussentijd evenveel kansen verprutst, en dan heb ik het over spelers die oog in oog met de doelman staan of voor een leeg doel overschieten.

Maar gelukkig, aan het eind gaan ze er toch in. Bij de 3-3 staan er 4 spelers moederziel alleen voor de keeper om van een paar meter binnen te koppen. En wanneer de keeper van Bristol voor de 3e keer in tien minuten halverwege zijn helft geklopt wordt is het ook nog 3-4. Topvermaak voor de neutralere toeschouwer.
 
Bovenaan