Pascallovic
Well-known member
Mag transfervrij wel?
De rol die die club gespeeld heeft bij de degradatie van Macclesfield in 2020 toen het seizoen gestaakt werd wegens Corona is zo dubieus, die moeten echt al twee keer degraderen wil dat een beetje compenseren.Je hebt een hekel aan stevenage?
Achteraf is het goed uitgepakt voor het nieuwe Macclesfield.De rol die die club gespeeld heeft bij de degradatie van Macclesfield in 2020 toen het seizoen gestaakt werd wegens Corona is zo dubieus, die moeten echt al twee keer degraderen wil dat een beetje compenseren.
Jep. Was ik idd er vergeten bij te zetten. Bank Holiday it is...In Engeland is die maandag een vrije dag.
Dat zijn waarschijnlijk dezelfde type supporters die in Nederland klagen als hun club eenmaal per seizoen op zondagavond om 20:00 moet spelen maar wel op donderdagavond zonder morren naar een Europa League wedstrijd gaan om 21:00.Jep. Was ik idd er vergeten bij te zetten. Bank Holiday it is...
Maar las al wel op twitter veel reacties dat steeds minder bedrijven daar gehoor aan geven, dus dat het voor supporters lastiger zou zijn naar dat duel te gaan.
Nou ja, als het normaal op zaterdag- of zondagmiddag gespeeld zou worden en het gaat nu naar maandag, terwijl dat steeds minder een vrije dag is, snap ik het wel dat er geklaagd wordt.Dat zijn waarschijnlijk dezelfde type supporters die in Nederland klagen als hun club eenmaal per seizoen op zondagavond om 20:00 moet spelen maar wel op donderdagavond zonder morren naar een Europa League wedstrijd gaan om 21:00.
Als de wedstrijd eerst op zondag stond dan was de navolgende maandag toch een vrije dag?Nou ja, als het normaal op zaterdag- of zondagmiddag gespeeld zou worden en het gaat nu naar maandag, terwijl dat steeds minder een vrije dag is, snap ik het wel dat er geklaagd wordt.
Dat er nu mensen klagen dat bv Carlisle op de laatste speeldag naar Londen moet en dat dat op maandag niet te doen is als ze op dinsdag moeten werken vind ik wel BS, want diezelfde problemen had je bv ook op zondag gehad.
Ik vond dat een beduidend mindere middag.Ik denk dat ik ook even ga kijken voor zo'n pot. Ik vond coventry Exeter toen wel erg vet.