Championship en lager

JMD

Well-known member
Donderdagavond won Port Vale met 1-0 van Swindon en nam het de penalty's beter, dus ook Port Vale naar Wembley.

Dat betekent dat de PO-finales als volgt zijn:
Championship, 29 mei 17.30 NL tijd
Nottingham Forest - Huddersfield Town

League One, vandaag, 16.00 NL tijd
Sunderland - Wycombe Wanderers

League Two, 28 mei, 17.00 NL tijd
Mansfield Town - Port Vale

De eerste 2 duels zijn sowieso live te zien op Ziggo, geen idee of de L2-finale dat ook is.
 

BlauwVinger

Well-known member
Op maandag 24/5 dwong Grimsby Town voor 12000 toeschouwers op Meadow Lane tegen Notts County een semi-final af tegen Wrexham ; te spelen op zaterdag 28/05.

Vanavond troffen FC Halifax Town en Chesterfield elkaar om het in de andere halve finale op te mogen nemen tegen Solihull Moors op zondag 29/05. Chesterfield trok aan het langste eind...

De finale van de National League wordt gespeeld op zondag 05/06.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Een niveautje lager speelde Dorking, dat pas in 1999 is opgericht en begon in een lokale onderbond, de finale tegen Ebbsfleet. Ebbsfleet dacht te winnen in minuut 90+4, maar in minuut 90+10 viel de 2-2. En in de verlenging werd het 3-2 voor Dorking.

Overigens doet Dorking het zonder financiële hulp, voor zover ik weet. Ze hebben nog steeds dezelfde eigenaar als in 1999.
 

Joost

Well-known member
Een niveautje lager speelde Dorking, dat pas in 1999 is opgericht en begon in een lokale onderbond, de finale tegen Ebbsfleet. Ebbsfleet dacht te winnen in minuut 90+4, maar in minuut 90+10 viel de 2-2. En in de verlenging werd het 3-2 voor Dorking.

Overigens doet Dorking het zonder financiële hulp, voor zover ik weet. Ze hebben nog steeds dezelfde eigenaar als in 1999.
Dat was zaterdag al :sleep:
 

zwammy

Well-known member
Port vale 2 0 voor op Wembley en Mansfield town ondertussen met 10 man verder, dus dat ziet er goed uit voor PV.

Wrexham verloor met 4 5 van Grimsby dus mogen het volgend jaar nog een keer proberen om de FL in te komen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Port vale 2 0 voor op Wembley en Mansfield town ondertussen met 10 man verder, dus dat ziet er goed uit voor PV.

Wrexham verloor met 4 5 van Grimsby dus mogen het volgend jaar nog een keer proberen om de FL in te komen.
Port Vale gepromoveerd, uiteindelijk 3-0 geworden.

Wrexham - Grimsby was een bizarre wedstrijd. Het meeste daarvan heb ik in de pub gezien voor de wedstrijd van mijn plaatselijke club. Eerst was er niet veel aandacht voor, maar toen de doelpunten maar bleven komen zat op een gegeven moment de hele pub de wedstrijd te volgen.
 
Bovenaan