Het schijnt dat ze hem gepakt hebben. Dat wordt een levenslang stadionverbod, en terecht.Ik hoop wel dat ze die dikke aso op hebben gepakt, wat een idioot was dat
Het schijnt dat ze hem gepakt hebben. Dat wordt een levenslang stadionverbod, en terecht.Ik hoop wel dat ze die dikke aso op hebben gepakt, wat een idioot was dat
Update: hij gaat een half jaar de cel in en krijgt een landelijk stadionverbod van 10 jaar.Ik hoop wel dat ze die dikke aso op hebben gepakt, wat een idioot was dat
74000 man op Wembley in totaal, een record voor de finale op dit niveauMooi, hadden gewoon 46.000 man mee naar Wembley. Dat is vet hoor.
Dat was zaterdag alEen niveautje lager speelde Dorking, dat pas in 1999 is opgericht en begon in een lokale onderbond, de finale tegen Ebbsfleet. Ebbsfleet dacht te winnen in minuut 90+4, maar in minuut 90+10 viel de 2-2. En in de verlenging werd het 3-2 voor Dorking.
Overigens doet Dorking het zonder financiële hulp, voor zover ik weet. Ze hebben nog steeds dezelfde eigenaar als in 1999.
Oei, ik doe een ALenstra
Port Vale gepromoveerd, uiteindelijk 3-0 geworden.Port vale 2 0 voor op Wembley en Mansfield town ondertussen met 10 man verder, dus dat ziet er goed uit voor PV.
Wrexham verloor met 4 5 van Grimsby dus mogen het volgend jaar nog een keer proberen om de FL in te komen.