Championship en lager

JMD

Well-known member
Wrexham verslaat Stockport met 3-0 in de National League, waardoor de Welshmen nu naast Stockport komen op kop. Wel heeft Stockport nog 1 duel in te halen, en dan volgend weekend de laatste speelronde.
 

Joost

Well-known member
Aan Wycombe mis je niet zoveel... Ben er een keer geweest. Het stadionnetje ligt wel mooi aan de rand van de stad tussen de heuvels, maar stelt voor de rest niks voor. Hillsborough en Sunderland daarentegen kan ik me helemaal voorstellen
Ik zit op 66 van de 92 en mis Wycombe nog dus ik wil er wel graag heen haha.
 

JMD

Well-known member
Ik zit op 66 van de 92 en mis Wycombe nog dus ik wil er wel graag heen haha.
Snap ik. Ik ben 'pas' op 38 ofzo, maar ben dan idd ook niet kieskeurig om nieuwe plekken te bezoeken.

De eerste verrassing van de playoffs is trouwens een feit, want MK Dons redt het niet in 2 duels tegen Wycombe. Nadat MK Dons uit met 2-0 verloor, won het thuis maar met 1-0 en dus gaat Wycombe naar Wembley.
 

JMD

Well-known member
En de 2e verrassing lijkt ook in de maak. Sunderland won met 1-0 thuis van Sheffield Wednesday. Op Hillsborough kwam Sheffield op 1-0, maar in blessuretijd maakt Sunderland de 1-1... Er zijn echter 10 minuten blessuretijd, dus Sheffield heeft nog even.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En de 2e verrassing lijkt ook in de maak. Sunderland won met 1-0 thuis van Sheffield Wednesday. Op Hillsborough kwam Sheffield op 1-0, maar in blessuretijd maakt Sunderland de 1-1... Er zijn echter 10 minuten blessuretijd, dus Sheffield heeft nog even.
En waarom is dat een verrassing?
 

JMD

Well-known member
En waarom is dat een verrassing?
Sheffield - Sunderland idd minder. MK Dons - Wycombe vooral omdat MK tot de laatste speeldag nog streed om rechtstreekse promotie en Wycombe pas op de laatste speeldag in de PO kwam
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Sheffield - Sunderland idd minder. MK Dons - Wycombe vooral omdat MK tot de laatste speeldag nog streed om rechtstreekse promotie en Wycombe pas op de laatste speeldag in de PO kwam
Dat gebeurt erg vaak. De ploeg die net geen directe promotie haalt gaat erg teleurgesteld de PO in en de ploeg die net PO haalt is in vorm en wint vervolgens.
 

BlauwVinger

Well-known member
Luton Town veroverde een punt met een 1-1 gelijkspel tegen Huddersfield Town op een stijf uitverkocht Kenilworth Road.
 

JMD

Well-known member
Zijn die PO nog ergens te volgen?
1/2 finale Championship op Ziggo, en hoor net dat de finale League 1 playoff ook bij hen te zien is. De verslaggever die dat vertelde maakte geen melding van of zij ook de finale League 2 playoff uitzenden
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
Forest kwam nog op 0-2, maar Sheffield maakt in blessuretijd nog de 1-2.

Maandag (Huddersfield - Luton) en dinsdag (Forest - Sheffield) gaan we verder.


Vanavond start de playoff League Two, met dan Mansfield - Northampton, morgen dan Swindon - Port Vale
 

JMD

Well-known member
Werd uiteindelijk 2-1 voor Swindon.

In de National League behaalde Stockport vandaag de titel.
In de 1e ronde spelen Chesterfield en Halifax tegen elkaar en Grimsby Town en Notts County. Wrexham en Solihull Moors komen in de 2e ronde erbij
 

JMD

Well-known member
De assistent loopt al van het veld voordat er afgefloten is... Wat een pitch invasion, huddersfield naar Wembley! Jammer, maar voor luton was het een fantastisch seizoen
 
Bovenaan