Ik zit op 66 van de 92 en mis Wycombe nog dus ik wil er wel graag heen haha.Aan Wycombe mis je niet zoveel... Ben er een keer geweest. Het stadionnetje ligt wel mooi aan de rand van de stad tussen de heuvels, maar stelt voor de rest niks voor. Hillsborough en Sunderland daarentegen kan ik me helemaal voorstellen
Snap ik. Ik ben 'pas' op 38 ofzo, maar ben dan idd ook niet kieskeurig om nieuwe plekken te bezoeken.Ik zit op 66 van de 92 en mis Wycombe nog dus ik wil er wel graag heen haha.
En waarom is dat een verrassing?En de 2e verrassing lijkt ook in de maak. Sunderland won met 1-0 thuis van Sheffield Wednesday. Op Hillsborough kwam Sheffield op 1-0, maar in blessuretijd maakt Sunderland de 1-1... Er zijn echter 10 minuten blessuretijd, dus Sheffield heeft nog even.
Sheffield - Sunderland idd minder. MK Dons - Wycombe vooral omdat MK tot de laatste speeldag nog streed om rechtstreekse promotie en Wycombe pas op de laatste speeldag in de PO kwamEn waarom is dat een verrassing?
Dat gebeurt erg vaak. De ploeg die net geen directe promotie haalt gaat erg teleurgesteld de PO in en de ploeg die net PO haalt is in vorm en wint vervolgens.Sheffield - Sunderland idd minder. MK Dons - Wycombe vooral omdat MK tot de laatste speeldag nog streed om rechtstreekse promotie en Wycombe pas op de laatste speeldag in de PO kwam
Northampton... die zullen vooral kwaad zijnDat gebeurt erg vaak. De ploeg die net geen directe promotie haalt gaat erg teleurgesteld de PO in en de ploeg die net PO haalt is in vorm en wint vervolgens.
Dat hangt er net vanaf hoe ze daarmee omgaan. Woede kan je ook juist extra motiveren.Northampton... die zullen vooral kwaad zijn
1/2 finale Championship op Ziggo, en hoor net dat de finale League 1 playoff ook bij hen te zien is. De verslaggever die dat vertelde maakte geen melding van of zij ook de finale League 2 playoff uitzendenZijn die PO nog ergens te volgen?