Bury kreeg die 2 weken toch omdat er een deal in de maak was? Maar wie zegt dan niet dat Bolton ergens in die tijd nog niet een potenti?le deal heeft? Als je de club 2 weken geeft kan je toch niet halverwege stoppen met die deal?
Jammer van Bury.
Bolton is gered!
De baan accepteren was ook al niet zo snugger wetende dat huurlingen Mount, Wilson en Tomori zouden vertrekken of al weg waren. Hier kan niemand iets mee, maar toch stapt Cocu na zijn mislukking in Turkije in deze kansloze exercitie.In Derby hebben ze niet veel geduld. Goed mogelijk dat Cocu de kerst thuis doorbrengt.
De baan accepteren was ook al niet zo snugger wetende dat huurlingen Mount, Wilson en Tomori zouden vertrekken of al weg waren. Hier kan niemand iets mee, maar toch stapt Cocu na zijn mislukking in Turkije in deze kansloze exercitie.
In het geval van Palace speelde je tenminste nog in de Premier League, was de selectie vergelijkbaar met eerdere seizoenen en was de doelstelling 'handhaving' op zich nog wel normaal. Dat je dan een poging in de Premier League waagt snap ik. Echter op het 2e niveau bij een club die voor staat zoals Derby met 8 trainers in 4 jaar. Ik had nog even nagedacht voordat ik mijn reputatie verder te grabbel zou gooien. Een vergelijkbare club komt echt nog wel een keertje voorbij.Eens, maar soms willen managers te graag. De Boer stapte ook in bij Palace waar hij dat niet had moeten doen, die spelers pasten niet bij het spel dat hij had willen spelen. Pas nu bij Atlanta lijkt die de goede keus te hebben gemaakt, maar dat kwam ook pas nadat hij even rust had genomen.
In het geval van Palace speelde je tenminste nog in de Premier League, was de selectie vergelijkbaar met eerdere seizoenen en was de doelstelling 'handhaving' op zich nog wel normaal. Dat je dan een poging in de Premier League waagt snap ik. Echter op het 2e niveau bij een club die voor staat zoals Derby met 8 trainers in 4 jaar. Ik had nog even nagedacht voordat ik mijn reputatie verder te grabbel zou gooien. Een vergelijkbare club komt echt nog wel een keertje voorbij.
Gisteren was ook de slotdag van de transfermarkt in de divisies onder het Championship. Bolton maakte nog van de gelegenheid gebruik door gisteravond 9 nieuwe spelers te presenteren.
Plus voor het geld hoeft hij het niet te doen.
Oke. Ik dacht dat je het over Frank de Boer had, die heeft natuurlijk ook niet te klagen over zijn financi?n...die bedoel ik dus ook.
Oke. Ik dacht dat je het over Frank de Boer had, die heeft natuurlijk ook niet te klagen over zijn financi?n...
Bury heeft trouwens een verzoek ingediend om volgend jaar in League Two te mogen herintreden. Dat zou dus 1 niveau onder het niveau zijn waar ze dit seizoen in zouden hebben moeten spelen (en waar ze tot mei 2019 gewoon in speelden). Ik ken niet alle eerdere gevallen, maar denk niet dat er ooit een club zo hoog weer heeft mogen instromen na 'faillisement'.
Oke. Ik dacht dat je het over Frank de Boer had, die heeft natuurlijk ook niet te klagen over zijn financi?n...
Bury heeft trouwens een verzoek ingediend om volgend jaar in League Two te mogen herintreden. Dat zou dus 1 niveau onder het niveau zijn waar ze dit seizoen in zouden hebben moeten spelen (en waar ze tot mei 2019 gewoon in speelden). Ik ken niet alle eerdere gevallen, maar denk niet dat er ooit een club zo hoog weer heeft mogen instromen na 'faillisement'.