Championship en lager

JMD

Well-known member
Bury kreeg die 2 weken toch omdat er een deal in de maak was? Maar wie zegt dan niet dat Bolton ergens in die tijd nog niet een potenti?le deal heeft? Als je de club 2 weken geeft kan je toch niet halverwege stoppen met die deal?

Jammer van Bury.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Bury kreeg die 2 weken toch omdat er een deal in de maak was? Maar wie zegt dan niet dat Bolton ergens in die tijd nog niet een potenti?le deal heeft? Als je de club 2 weken geeft kan je toch niet halverwege stoppen met die deal?

Jammer van Bury.

In de regels van de EFL zijn er diverse situaties waarin je een 2 weken ultimatum aan de broek krijgt. In het geval van Bury is dat gebeurd omdat er 3 wedstrijden afgelast moesten worden. Bolton kreeg een voorwaardelijke schorsing aan de broek eind vorig seizoen. Omdat de situatie daar nu verder is verslechterd is het onvoorwaardelijk geworden, waardoor voor hun die 2 weken ook zijn ingegaan.

Pascallovic

Well-known member
Jammer, pech gehad. Dan had die koper moeten komen voordat het te laat was. Ze hebben daar echt de tijd gehad om een oplossing te vinden en die was er niet, terwijl toch heel duidelijk was dat dinsdag 17:00 uur de deadline was.

Pascallovic

Well-known member
Het midweeks sparen van spelers brengt Cocu veel succes. 3-0 achter bij rust tegen Brentford. Ben benieuwd of ie zijn termijn in Turkije haalt of dat ie eerder moet vertrekken.

Pascallovic

Well-known member
In Derby hebben ze niet veel geduld. Goed mogelijk dat Cocu de kerst thuis doorbrengt.
De baan accepteren was ook al niet zo snugger wetende dat huurlingen Mount, Wilson en Tomori zouden vertrekken of al weg waren. Hier kan niemand iets mee, maar toch stapt Cocu na zijn mislukking in Turkije in deze kansloze exercitie.

JMD

Well-known member
De baan accepteren was ook al niet zo snugger wetende dat huurlingen Mount, Wilson en Tomori zouden vertrekken of al weg waren. Hier kan niemand iets mee, maar toch stapt Cocu na zijn mislukking in Turkije in deze kansloze exercitie.

Eens, maar soms willen managers te graag. De Boer stapte ook in bij Palace waar hij dat niet had moeten doen, die spelers pasten niet bij het spel dat hij had willen spelen. Pas nu bij Atlanta lijkt die de goede keus te hebben gemaakt, maar dat kwam ook pas nadat hij even rust had genomen.

Pascallovic

Well-known member
Eens, maar soms willen managers te graag. De Boer stapte ook in bij Palace waar hij dat niet had moeten doen, die spelers pasten niet bij het spel dat hij had willen spelen. Pas nu bij Atlanta lijkt die de goede keus te hebben gemaakt, maar dat kwam ook pas nadat hij even rust had genomen.
In het geval van Palace speelde je tenminste nog in de Premier League, was de selectie vergelijkbaar met eerdere seizoenen en was de doelstelling 'handhaving' op zich nog wel normaal. Dat je dan een poging in de Premier League waagt snap ik. Echter op het 2e niveau bij een club die voor staat zoals Derby met 8 trainers in 4 jaar. Ik had nog even nagedacht voordat ik mijn reputatie verder te grabbel zou gooien. Een vergelijkbare club komt echt nog wel een keertje voorbij.

Batigoal

Well-known member
Gisteren was ook de slotdag van de transfermarkt in de divisies onder het Championship. Bolton maakte nog van de gelegenheid gebruik door gisteravond 9 nieuwe spelers te presenteren.

SanMark.

Well-known member
In het geval van Palace speelde je tenminste nog in de Premier League, was de selectie vergelijkbaar met eerdere seizoenen en was de doelstelling 'handhaving' op zich nog wel normaal. Dat je dan een poging in de Premier League waagt snap ik. Echter op het 2e niveau bij een club die voor staat zoals Derby met 8 trainers in 4 jaar. Ik had nog even nagedacht voordat ik mijn reputatie verder te grabbel zou gooien. Een vergelijkbare club komt echt nog wel een keertje voorbij.

Plus voor het geld hoeft hij het niet te doen.

JMD

Well-known member
die bedoel ik dus ook.
Oke. Ik dacht dat je het over Frank de Boer had, die heeft natuurlijk ook niet te klagen over zijn financi?n...

Bury heeft trouwens een verzoek ingediend om volgend jaar in League Two te mogen herintreden. Dat zou dus 1 niveau onder het niveau zijn waar ze dit seizoen in zouden hebben moeten spelen (en waar ze tot mei 2019 gewoon in speelden). Ik ken niet alle eerdere gevallen, maar denk niet dat er ooit een club zo hoog weer heeft mogen instromen na 'faillisement'.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Oke. Ik dacht dat je het over Frank de Boer had, die heeft natuurlijk ook niet te klagen over zijn financi?n...

Bury heeft trouwens een verzoek ingediend om volgend jaar in League Two te mogen herintreden. Dat zou dus 1 niveau onder het niveau zijn waar ze dit seizoen in zouden hebben moeten spelen (en waar ze tot mei 2019 gewoon in speelden). Ik ken niet alle eerdere gevallen, maar denk niet dat er ooit een club zo hoog weer heeft mogen instromen na 'faillisement'.

Ze zijn alleen niet failliet op dit moment. In principe "degraderen" ze gewoon als nummer 24. Als ze de club kunnen reanimeren is het niet uitgesloten dat dit lukt.

Joost

Well-known member

Er zijn geen vergelijkbare gevallen uit de huidige tijd.

Er is overigens wel een geval dat heet Leeds City, die gingen in seizoen 1919-1920 na 9 duels failliet en de nieuw opgerichte club werd direct na afloop van dat seizoen gekozen als nieuw toe te laten vereniging.
Maar dat is honderd jaar geleden en toen was er nog het election system.

SanMark.

Well-known member
Zo die jankerds van Wimbledon ook weer stil.

Na 75 minuten is de stand 2-0 voor Milton Keynes Dons.

Bovenaan