Buitenlandse politiek

ElSimao

Active member
Echt h?... Ik verheug me (net als Max) op de herverkiezing van Trump...
Sowieso heeft dat volk het zwaar, met de Brexit en met Wilders, en met steeds meer landen die na verkiezingen steeds een beetje meer kritisch gaan keren tegen de EU...
Heerlijk.

De EU is juist het ultieme rechtse idee. Een gemeenschappelijke markt, geen grenzen, vrij verkeer van goederen, diensten en personen, een gemeenschappelijke munt etc. om maar de handel te bevorderen. Types zoals Wilders en Baudet die tegen de EU zijn, zou ik eerder conservatief dan rechts noemen.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Na 27 jaar heeft Macedoni? formeel een nieuwe naam. Maar we mogen gewoon Macedoni? blijven zeggen :duim:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Republiek Noord-Macedonie.

Het was Voormalige Joegoslavische Republiek Macedoni?

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Republiek Noord-Macedonie.

Het was Voormalige Joegoslavische Republiek Macedoni?

Dat land is het noordelijke deel van de regio Macedoni?. Na 27 jaar ruzi?n over de naam komen ze op de briljante oplossing om er Noord-Macedoni? van te maken. :eek:mg:

Batigoal

Well-known member
Twitter had gisteren een meltdown nadat de beelden naar buiten waren gekomen van Mexicaanse kinderen net over de grens in Amerika opgesloten in kooien zonder toilet, gescheiden van hun ouders die het land worden uitgezet. En de kids blijven in de US, want kinderen zet je niet uit. Valt me op hoe weinig aandacht dit bij ons heeft gekregen, want het zag er schrijnend uit die concentratiekam.. eh opvangkampen.

En Trump geeft uiteraard de Democraten de schuld. Omdat zij niet voor de muur betalen die de Mexicanen, oh nee de belastingbetaler, oh nee de democraten zouden bekostigen.

Bovenaan