VS heeft wel een historie met kampen. In WOII werden Aziaten ge?nterneerd.
Yeah baby, Trump heeft overal schijt aan. Hier moet zelfs U.G. om glimlachen als het waar is.
Twitter had gisteren een meltdown nadat de beelden naar buiten waren gekomen van Mexicaanse kinderen net over de grens in Amerika opgesloten in kooien zonder toilet, gescheiden van hun ouders die het land worden uitgezet. En de kids blijven in de US, want kinderen zet je niet uit. Valt me op hoe weinig aandacht dit bij ons heeft gekregen, want het zag er schrijnend uit die concentratiekam.. eh opvangkampen.
En Trump geeft uiteraard de Democraten de schuld. Omdat zij niet voor de muur betalen die de Mexicanen, oh nee de belastingbetaler, oh nee de democraten zouden bekostigen.
Is dat zo?Bizar eigenlijk dat Clinton hier in 1996 mee is begonnen en en nu pas weerstand tegen komt. Zijn we inmiddels 22 jaar verder alleen met een andere president.
En wat wil je daarmee zeggen?
Dat dus blijkbaar in 2014 (want uit dat jaar komt dat artikel) er ook al kinderen van migranten in kooien werden gezet. Alleen was dat toen blijkbaar niet de moeite waard om op te pakken door de NOS, BBC e.d..
Waarom was het toen onbetrouwbaar en nu er 4 jaar later zich vergelijkbare zaken voordoen het wel betrouwbaar?Het is de Daily Mail. Ik geloof het pas als het in een betrouwbare bron staat.
Waarom was het toen onbetrouwbaar en nu er 4 jaar later zich vergelijkbare zaken voordoen het wel betrouwbaar?
Waarom was het toen onbetrouwbaar en nu er 4 jaar later zich vergelijkbare zaken voordoen het wel betrouwbaar?
Dat geloof ik pas als het in een betrouwbare bron staat...Overigens blijkt dat 1 van de kinderen die werden opgevoerd als 'gescheiden van ouders' helemaal niet gescheiden van de moeder. Maar goed, dat bekte niet lekker natuurlijk qua anti-Trumpsentiment.
Ik geloof per definitie niks wat in de Daily Mail staat voor ik een andere bron zie. Daily Mail is wel de alleregste van alle rioolkrantjes hier. Op Wikipedia o.a. mag het niet meer als bron gebruikt worden omdat het zo onbetrouwbaar is.
Dat geloof ik pas als het in een betrouwbare bron staat...
Erger dan The Sun lijkt me onmogelijk.
Het is erg knap, maar ja, de Daily Mail is erger dan The Sun tegenwoordig.