Pascallovic
Well-known member
Niet als The Sun claimt hem gesproken te hebben.
Is de vader van dat kind een betrouwbare bron?
Niet als The Sun claimt hem gesproken te hebben.
Is de vader van dat kind een betrouwbare bron?
Hoezo is de Daily Mail dan zo achteruitgegaan?
Daar waren wij gisteren allemaal erg blij mee.
veel last gehad van toeterende Turken?
https://nos.nl/artikel/2240643-ook-boris-johnson-stapt-op-brits-kabinet-wankelt.html
Dat gaat toch echt weer richting verkiezingen... En maart 2019 komt steeds dichterbij.
Overigens is (als ik het goed begrepen heb) de soft Brexit die May nu 'uitonderhandelt' heeft vooral een vorm van wel de lasten en niet de lusten. (Het VK moet wel voldoen aan bepaalde Europese eisen, maar mag niet meebeslissen over het beleid) Lijkt me toch ook niet wat de pro-Brexitstemmers wilden.
Overigens is (als ik het goed begrepen heb) de soft Brexit die May nu 'uitonderhandelt' heeft vooral een vorm van wel de lasten en niet de lusten. (Het VK moet wel voldoen aan bepaalde Europese eisen, maar mag niet meebeslissen over het beleid) Lijkt me toch ook niet wat de pro-Brexitstemmers wilden.
Yep, lekkere chaos weer. Overigens heeft May nog niks "uitonderhandeld". Ze heeft haar "wensenlijstje" voor de EU bekend gemaakt, waarmee ze de onderhandelingen in wil. Of dat werkelijk gaat gebeuren is met deze crisis natuurlijk zeer de vraag.
Ook zonder de crisis gaat dit niet gebeuren. De positie van de UK is ongekend zwak.