SanMark.
Well-known member
Hoe komt het dat NI dat nog wel illegaal vindt en de rest van de Britse Eilanden niet? Zijn ze in NI strikter dan in bv Engeland en Schotland dan?
Voornamelijk Katholieker denk ik.
Hoe komt het dat NI dat nog wel illegaal vindt en de rest van de Britse Eilanden niet? Zijn ze in NI strikter dan in bv Engeland en Schotland dan?
Voornamelijk Katholieker denk ik.
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar NI valt onder GB, dat is natuurlijk meer protestant, en in NI hebben katholieken in de historie weinig in de melk te brokkelen gehad.Zal wel met de katholieke kerk te maken hebben.
Lijkt me ook niet nee, maar die heb je dan toch ook in GB?De wat fanatiekere protestanten zijn toch ook geen uitgesproken fan van abortus?
Dat beoogde kabinet wil toch 100 miljard m??r uitgeven dan dat er binnenkomt? Ik snap wel dat de President voor dat Sinterklazenkabinet gaat liggen.
Ze hebben getekend!!!:heinz::heinz::heinz::duim::duim::duim:
Een stuk papier.Wat hebben ze getekend?
Ik moet het nog zien. Het blijven de twee meest gestoorde staatshoofden die er op dit moment rondlopen.
Ze lijken on speaking terms te zijn. Daarnaast werkt de gekheid van Trump kennelijk goed met de gekheid van Kim.
Dat is de voornaamste reden dat er misschien iets mogelijk is. Beiden zo gek als een deur, dus samen werkt dat misschien...