Buitenlandse politiek

Fenerium

Member
Wat voetballers in de vrije tijd doen moeten ze zelf weten. Zolang ze het niet uit naam van de Duitse selectie of voetbalbond gedaan hebben zie ik niet waar Grindel zich mee bemoeit.

Zolang Grindel niet pleit om ze uit de WK-selectie te zetten is het allemaal slap geouwehoer. Gewoon niet meenemen naar het WK.

Dit heeft overigens niets met wat je in je vrije tijd doet moet je zelf weten te maken. Het is een verkiezingsstunt, ik had elders al aangegeven dat Erdogan wankelt, hij hoopt op deze manier de Turken in Duitsland voor zich te winnen. Het is jammer dat de twee heren zich voor het karretje laten spannen. Loophondjes van de grote Sultan.

Laatst bewerkt:

Fenerium

Member
De oppositie heeft haar krachten gebundeld om Tayyip van de troon te kunnen stoten. Muharrem Ince is presidentskandidaat en kan rekenen op veel steun. Ik voorspel een chaos in Turkije met een herstel van de democratie in de periode erna wanneer Tayyip is verdwenen. Aftreden betekent een enkeltje gevangenis dus dat zal niet gebeuren, hij moet van de troon gestoten worden.

Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Mooi zo, hopelijk lukt het de oppositie om de grootste boef rond Europa (ik zeg bewust niet in) van de troon te stoten.

Batigoal

Well-known member
De oppositie heeft haar krachten gebundeld om Tayyip van de troon te kunnen stoten. Muharrem Ince is presidentskandidaat en kan rekenen op veel steun. Ik voorspel een chaos in Turkije met een herstel van de democratie in de periode erna wanneer Tayyip is verdwenen. Aftreden betekent een enkeltje gevangenis dus dat zal niet gebeuren, hij moet van de troon gestoten worden.

Denk je werkelijk dat Ince enige kans maakt? Dit is toch gewoon voor de b?hne dat er een tegenstander is?

Fenerium

Member
Denk je werkelijk dat Ince enige kans maakt? Dit is toch gewoon voor de b?hne dat er een tegenstander is?

Ja! de plattelands Turken staan nog steeds achter Tayyip en daar krioelt het in Nederland helaas van maar laat je niets aannaaien, Tayyip is in Turkije aan het verliezen, daarom ook die stunt met Mesut en Ilkay, zijn laatste hoop is gevestigd op de Turken in Duitsland.

Wat ze hier moeten doen is ervoor zorgen dat de Turken hier niet kunnen stemmen, als men Tayyip weg wilt hebben dan moeten ze ook in Europa begrijpen dat er gewoon gezegd moet worden van oprotten, campagne voer je maar in je eigen land.

Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
Ik denk dat die dubbele paspoort afspraak maar eens opgezegd moet worden. Is voor iedereen voordelig denk ik.

JMD

Well-known member
Sowieso snap ik niet waarom mensen die permanent in een ander land wonen nog kunnen stemmen voor wat er in hun 'oorspronkelijke' land gebeurt.

gevegt

Well-known member
Sowieso snap ik niet waarom mensen die permanent in een ander land wonen nog kunnen stemmen voor wat er in hun 'oorspronkelijke' land gebeurt.

Broer gevegt woont al jaren in het buitenland en weet geen reet van politiek. Toch gaat hij altijd stemmen en gaat blind op mijn advies. De laatste keer heb ik hem op de SP laten stemmen.:D:duim:

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De geruchten worden steeds sterker dat de Britse regering op het punt van omvallen staat i.v.m. Brexit. Dan krijgen we dus weer nieuwe verkiezingen...

JMD

Well-known member
Te groot verschil bij de Tories over wat ze willen mbt Brexit?

En is het in Engeland dat bij het vallen van een kabinet er per definitie nieuwe verkiezingen komen?

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Te groot verschil bij de Tories over wat ze willen mbt Brexit?

En is het in Engeland dat bij het vallen van een kabinet er per definitie nieuwe verkiezingen komen?

Yep, die partij zit min of meer in burgeroorlog over Brexit. Labour trouwens ook. Er hoeven in principe geen nieuwe verkiezingen te komen, maar de pro-Europese Liberal Democrats & de Scottish National Party zijn de enige partij?n die de Conservatieven kunnen helpen, een kans die klein is bij LD en compleet uitgesloten bij SNP. Labour kan alleen een meerderheid vormen als SNP, LD en DUP meewerken. Die laatste gaat nooit met Corbyn werken, en al helemaal niet met de SNP.

En nieuwe verkiezingen zijn niet alleen in Engeland, ook in Schotland, Wales en Noord-Ierland. ;)

Laatst bewerkt:

JFK

Well-known member
Ik lees geruchten dat Abramovich geen nieuw visum krijgt voor GB.
Hoe staat het daarmee?

ALenstra

Well-known member
Ik heb begrepen dat de Britten de rijken uit Rusland dwars wil zitten vanwege de politieke spanningen met de Russen.

JMD

Well-known member
Yep, die partij zit min of meer in burgeroorlog over Brexit. Labour trouwens ook. Er hoeven in principe geen nieuwe verkiezingen te komen, maar de pro-Europese Liberal Democrats & de Scottish National Party zijn de enige partij?n die de Conservatieven kunnen helpen, een kans die klein is bij LD en compleet uitgesloten bij LD. Labour kan alleen een meerderheid vormen als SNP, LD en DUP meewerken. Die laatste gaat nooit met Corbyn werken, en al helemaal niet met de SNP.

En nieuwe verkiezingen zijn niet alleen in Engeland, ook in Schotland, Wales en Noord-Ierland. ;)
Dat onderstreepte klopt niet helemaal, 2x LD...

Snap ik dat het niet alleen in Engeland is... :p

Thanks voor de uitleg.
Wat gaat dit nou verder betekenen voor Brexit? Want maart 2019 komt snel dichterbij.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Dat onderstreepte klopt niet helemaal, 2x LD...

Snap ik dat het niet alleen in Engeland is... :p

Thanks voor de uitleg.
Wat gaat dit nou verder betekenen voor Brexit? Want maart 2019 komt snel dichterbij.

Oeps, die 2e is SNP.

Wat er gaat gebeuren weet helemaal niemand. Een oplossing lijkt niet in zicht, de Conservatieven en Labour liggen allebei overhoop. Het is een grote bende. Het is dan ook niet voor niets dat de SNP deze week de plannen voor na onafhankelijkheid gaat presenteren.

Ska P 187

Well-known member
Ik lach me rot als noord Ierland zich straks, voornamelijk vanwege Brexit, zich aansluit bij Ierland.
We zullen zien.

Bovenaan