Buitenlandse politiek

ALenstra

Well-known member
En zo is de cirkel weer rond. Laten we wel zijn, in dat soort landen kan de FIFA ongestoord hun gang gaan.

U.G.

Well-known member
Schuld van Trump, had hij de arabieren maar gelijk moeten geven. Dan was er nu vrede geweest.

Hee Zwammy, niet zo cynisch. In mijn geval reageerde ik op dat hele vrede-riedeltje door Jeruzalem als nieuwe hoofdstad aan te wijzen.

Terwijl hij eigenlijk gewoon zegt ; 'ik sta volledig achter de enorm invloedrijke NY-Joodse lobby, of ik bedoel, Israel...en begin maar lekker met scherp te schieten cause I got your back...en van mijn part volgen er tapijtbombardementen.'

Dat hij dat als politicus niet zo stelt snap ik nog wel, maar vertel me niet dat de beste man vrede aan het sluiten is tussen twee partijen.

Dit gezegd, ik weet bij god niet wie daar gelijk heeft of niet, want ik heb me er nooit in verdiept en heb daar geen behoefte aan.

zwammy

Well-known member
Ik ben niet cynisch. Lees dat er geen olie op het vuur gegooid moet worden dus ze passen zich maar aan. Zal de vrede snel volgen.

U.G.

Well-known member
Of je haalt de bijbel en de koran erbij en schiet mekaar lekker overhoop. Kan natuurlijk ook.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik ben niet cynisch. Lees dat er geen olie op het vuur gegooid moet worden dus ze passen zich maar aan. Zal de vrede snel volgen.

Er zijn daar 2 partij?n die beiden werkelijk niks doen om vrede te bereiken. Zowel Isra?l als de Palestijnen zijn niet te vertrouwen. Andere landen kunnen alleen maar proberen die 2 weer aan tafel te krijgen. Op deze manier maak je het alleen maar erger.

zwammy

Well-known member
Er zijn daar 2 partij?n die beiden werkelijk niks doen om vrede te bereiken. Zowel Isra?l als de Palestijnen zijn niet te vertrouwen. Andere landen kunnen alleen maar proberen die 2 weer aan tafel te krijgen. Op deze manier maak je het alleen maar erger.

Als ze allebei hetzelfde hadden gereageerd op elkaar waren er geen Palestijnen meer geweest.

gevegt

Well-known member

Volgende week komt de oplossing.

erka

Well-known member
Ze willen de top afzeggen omdat Amerika oefeningen doet met Zuid-Korea doet.

Goed bezig, die Trump :duim:

Bovenaan