zwammy
Well-known member
Sinds ??n van hun vorig jaar onder toeziend oog van iedereen liep te pronken met een langeafstandraket. Dan wordt het dus de hoogste tijd om maar eens te gaan praten. Zo simpel is het. NK heeft ?lles gezet op wapens, en die hebben ze nu ! Dit is geen Irak of Iran.
Aha, dus Obama of Merkel had ze ook aan het praten gekregen? Noord-Korea loopt nog niet zoveel jaar te vertellen zuid Korea van de aardbodem te vegen. Dan zie ik het fout en was het gewoon wachten op deze 'historische' ontmoeting.
Hij doet dit in de naam van vrede maar waarschuwt wel al zijn diplomaten om een jaar lang vooral niet die kant op te reizen. De Arabieren noemen het een regelrechte oorlogsverklaring. Een beetje een vreemde manier van vrede stichten, waar hijzelf geen vertrouwen in heeft. Als dit op wonderbaarlijke wijze nog uitdraait op vrede dan neem ik alles terug, want dan is hij god.
Het is toch gewoon de plek waar die ambassade hoort? Dat de arabieren daar gek van worden is toch geen reden om gewoon te doen wat hoort? Omdat al die andere presidenten van alles beloven en niet nakomen moet hij opeens ook maar meehuilen? De regio is er niet onstabieler van geworden hoor.
Kijk, ik ben ook geen fan van Amerika en Trump maar dit zijn dingen die hij beloofd heeft en ook doet. Dat zie ik liever dan de 90% draaien van de EC en de Nederlandse politiek. Of het goed is zien we wel over 3 jaar als hij het opneemt tegen Oprah, want het blijft wel Amerika.