Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

ALenstra

Well-known member
In Duitsland staat een muziekleraar voor de rechter omdat hij zijn leerlingen opgesloten zou hebben in zijn lokaal. Ze zouden vervelend geweest zijn en voor straf moeten nablijven.
 

JMD

Well-known member
In Duitsland staat een muziekleraar voor de rechter omdat hij zijn leerlingen opgesloten zou hebben in zijn lokaal. Ze zouden vervelend geweest zijn en voor straf moeten nablijven.
Als dat waar is vind ik dat niet meer dan terecht.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat is het probleem van die vrouwen met hun protestmarsen eigenlijk?

Ik geloof vanwege die grab them by the pussy. Men kan beter protesteren tegen de verkrachtingen in eigen land. Die cijfers die je zo nu en dan voorbij hoort komen vind ik vrij zorgelijk hoog. Ook in Nederland.
 

SanMark.

Well-known member
Ik geloof vanwege die grab them by the pussy. Men kan beter protesteren tegen de verkrachtingen in eigen land. Die cijfers die je zo nu en dan voorbij hoort komen vind ik vrij zorgelijk hoog. Ook in Nederland.

Arnold Karskens had ook wel een leuke foto getweet.
 

SanMark.

Well-known member
Ah het zat iets anders.
Prima zo'n Women's March voor gelijke rechten in USA & NL. Maar wees ook eens moedig. Volgende keer in een islamitisch land. #NOSjournaal

Tekst Karskens.

En toen kwam iemand met deze foto

C2t-U6eWgAAML8v.jpg


@arnoldkarskens is al geweest! Hier zijn de beelden:
 

JMD

Well-known member
Ironisch in deze is ook dat de campagne van Hillary voor een kwart betaald werd door Saudi Arabi?. Daar gaat het ook al zo lekker met de vrouwenrechten.
 

de waan

Well-known member
Die Karskens is ook onderweg ergens helemaal van het padje af geraakt.

Wat is dat voor rare reflex. Als ergens iets van wordt gevonden of tegen geageerd wordt meteen roepen dat het ergens anders (en dat ergens anders is dan doorgaans een islamofascistisch land) nog erger is.
 

Miramar

Well-known member
Diezelfde vrouwen stemden voor een tweede termijn voor B. Clinton toen ie sorry zei voor het uitdrukken van zijn sigaar in Monica L.
 

SanMark.

Well-known member
Die Karskens is ook onderweg ergens helemaal van het padje af geraakt.

Wat is dat voor rare reflex. Als ergens iets van wordt gevonden of tegen geageerd wordt meteen roepen dat het ergens anders (en dat ergens anders is dan doorgaans een islamofascistisch land) nog erger is.


Hij is in 2 a 3 jaar tijd van helemaal links naar aardig rechts gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan