Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Kijk iedere ochtend ontbijtnieuws op RTL en ik heb het er niet in voorbij zien komen. Wel wat minder relevant nieuws over de moord op de halfbroer van Kim Jung Un, of de bosbranden in de buurt van Christchurch Nieuw Zeeland, of die dam in California die niet is ingestort bijvoorbeeld..

Stom van RTL. NOS heeft er wel een paar keer over bericht.
 

zwammy

Well-known member
Mwah, wat ik zo in mijn korrelig frans lees was het meer dat de politie wegvlucht. Maar kunnen we als incident bestempelen. Kwajongensstreken.
 

de waan

Well-known member
Nou nee, dat was zeker niet mijn intentie. Frankrijk en in het bijzonder Parijs is al jarenlang het pijnlijke en griezelige voorbeeld van hoe het niet moet.
 

gevegt

Well-known member
Mwah, wat ik zo in mijn korrelig frans lees was het meer dat de politie wegvlucht. Maar kunnen we als incident bestempelen. Kwajongensstreken.

Tja, als de politie iemand op straat verkracht kun je zelfs in Nederland protesten verwachten.
 

gevegt

Well-known member
Misschien beginnen met scherp te schieten. Op gegeven moment is het dan wel klaar.
Ook dat doen ze daar al jaren. Frankrijk kent al langer dan Turkije de noodtoestand. Laat die Fransen maar schuiven, die weten wel hoe ze getto's moeten maken om ze daarna uit te roeien.
 

zwammy

Well-known member
Oh dan, wachten we rustig af tot het wel het nieuws haalt.

Verder over de pensioenen van het EP?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan