Dat maakt ze wel mee ervaringsdeskundige dan mijn persoontje , en denk ik ook meer dan de Waan.
En nee dat betekend niet dat ze altijd gelijk hebben maar dat had ik volgens mij ook niet gezegd.
Als ik het me goed herinner was Reza altijd nogal rechts-populistisch die ineens helemaal omdraaide toen hij veel met Marokkanen te maken kreeg en vervolgens weer als een blad aan een boom omdraaide toen hij een aantal Syrische gezinnen aan zijn bureau kreeg voor een uitkering. Hij lijkt kortom nogal wispelturig en snel be?nvloedbaar.
Zijn mening lijkt volledig gebaseerd op anekdotisch bewijs. Niet altijd de meest juiste raadgever. Ik heb persoonlijk nog nooit enig probleem gehad met Turken/Marokkanen/moslims en/of asielzoekers, maar daarmee wil ik niet stellen dat het allemaal halleluja is. En dat zal absoluut ook te maken hebben met de sociale kringen waarin ik mij begeef en mijn leefomgeving. Ik heb wel jarenlang gezaalvoetbald, dat dan weer wel. Waarschijnlijk de meest 'gekleurde' sport in Nederland. Ook daar is mijn ervaring, als je jezelf een beetje normaal opstelt, is er doorgaans niets aan de hand.