Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanMark.

Well-known member
Dat maakt dat ze er meer verstand van hebben en dus altijd gelijk hebben?

Dat maakt ze wel mee ervaringsdeskundige dan mijn persoontje , en denk ik ook meer dan de Waan.

En nee dat betekend niet dat ze altijd gelijk hebben maar dat had ik volgens mij ook niet gezegd.
 

gevegt

Well-known member
Hmm nog iemand die zegt dat het niet lekker loopt.

Die zal er in gevegt zijn ogen ook wel geen verstand van hebben.
Leg me aub geen woorden in de mond die ik niet gezegd heb.

Wat Kastens doet is gewoon idioot. Alsof je er geweest moet zijn om te weten wat wij vinden van vrouwenrechten.
 

SanMark.

Well-known member
Leg me aub geen woorden in de mond die ik niet gezegd heb.

Wat Kastens doet is gewoon idioot. Alsof je er geweest moet zijn om te weten wat wij vinden van vrouwenrechten.

Suggestief posten houd jij ook wel van. Vandaar dat ik het even omdraai.
 

zwammy

Well-known member
Misschien gooi ik wel een knuppel in het hoenderhok maar ik denk dat mensen die ergens mee te maken hebben er meestal meer vanaf weten als mensen die op een forum zitten. Zelfs als dat het machtige dvk cq SQ is. Maar ik kan het natuurlijk ook fout hebben.
 

de waan

Well-known member
Dat maakt ze wel mee ervaringsdeskundige dan mijn persoontje , en denk ik ook meer dan de Waan.

En nee dat betekend niet dat ze altijd gelijk hebben maar dat had ik volgens mij ook niet gezegd.

Als ik het me goed herinner was Reza altijd nogal rechts-populistisch die ineens helemaal omdraaide toen hij veel met Marokkanen te maken kreeg en vervolgens weer als een blad aan een boom omdraaide toen hij een aantal Syrische gezinnen aan zijn bureau kreeg voor een uitkering. Hij lijkt kortom nogal wispelturig en snel be?nvloedbaar.

Zijn mening lijkt volledig gebaseerd op anekdotisch bewijs. Niet altijd de meest juiste raadgever. Ik heb persoonlijk nog nooit enig probleem gehad met Turken/Marokkanen/moslims en/of asielzoekers, maar daarmee wil ik niet stellen dat het allemaal halleluja is. En dat zal absoluut ook te maken hebben met de sociale kringen waarin ik mij begeef en mijn leefomgeving. Ik heb wel jarenlang gezaalvoetbald, dat dan weer wel. Waarschijnlijk de meest 'gekleurde' sport in Nederland. Ook daar is mijn ervaring, als je jezelf een beetje normaal opstelt, is er doorgaans niets aan de hand.
 

Ska P 187

Well-known member
Misschien gooi ik wel een knuppel in het hoenderhok maar ik denk dat mensen die ergens mee te maken hebben er meestal meer vanaf weten als mensen die op een forum zitten. Zelfs als dat het machtige dvk cq SQ is. Maar ik kan het natuurlijk ook fout hebben.

Dat weet ik wel zeker.

Edit sorry kon het niet laten.
 
Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Misschien gooi ik wel een knuppel in het hoenderhok maar ik denk dat mensen die ergens mee te maken hebben er meestal meer vanaf weten als mensen die op een forum zitten. Zelfs als dat het machtige dvk cq SQ is. Maar ik kan het natuurlijk ook fout hebben.
Het ene sluit het andere toch niet uit?
Behalve op dit mooie forum natuurlijk.
 

zwammy

Well-known member
De reden dat de rellen in Parijs niet in het nieuws komen zal toch niet zijn omdat dit Wilders in de kaart speelt toch?
 

Batigoal

Well-known member
Ik zie al dagen berichten hierover in verschillende media. In welke media missen jullie die berichten dan?
 

Pascallovic

Well-known member
Ik zie al dagen berichten hierover in verschillende media. In welke media missen jullie die berichten dan?
Kijk iedere ochtend ontbijtnieuws op RTL en ik heb het er niet in voorbij zien komen. Wel wat minder relevant nieuws over de moord op de halfbroer van Kim Jung Un, of de bosbranden in de buurt van Christchurch Nieuw Zeeland, of die dam in California die niet is ingestort bijvoorbeeld..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan