Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Tsja, als de kleuren van de personen omgedraaid waren, dan hadden de media het dagelijks non-stop hierover gehad.

Inderdaad. En dan zijn er alsnog mensen die vinden dat de media zo weinig aandacht schenkt aan racisme en discriminatie en achterstelling van kleurlingen... Ongelooflijk.
 

Fenerium

Member
Wij sturen eerst 2 agenten op 20 gasten af om te vragen of ze willen ophouden,ondenkbaar voor hem, bij grote groepen ga je achter je collega's aan, altijd zorgen voor ruggensteun, maar wij in Nederland vinden dat je eerst met 2 agenten op een dronken meute af moet gaan.
(en dan verbaasd zijn als bewindsman dat een agent word ingesloten door 10 man en klappen krijgt)

Ik neem aan dat je agenten op paard bedoeld? want een ander scenario lijkt me nogal onkundig.
 

U.G.

Well-known member
Het is toch wel eventjes mooi overgewaaid naar Nederland moet ik zeggen. Als ik bepaalde zwarte Nederlanders moet geloven is zo'n beweging hier ook broodnodig.

Ik raad ze aan dit te lezen; http://www.volkskrant.nl/opinie/klei-en-saddiki-laten-knap-staaltje-omgekeerd-racisme-zien~a4331448/

Je bedoelt dus het pleidooi van Klei en Saddiki ? Want jij linkt nu naar een stuk in de volkskrant die dat probeert te ontkrachten juist.

Ik snap trouwens niet waarom mensen zo krampachtig en kwaad moeten worden om een paar protest-hippienegers in Amsterdam. Vergeet Amerika want dat kan je gewoon niet vergelijken met Nederland. Maak het maar lekker groot.
 

zwammy

Well-known member
Duitsland dreigt de ontwikkelingshulp stop te zetten bij landen die hun kansloze asielzoekers niet terugneemt. Kijken of Tunesi? de nieuwe amri wel terugneemt.
 

Batigoal

Well-known member
Helaas is de nieuwste trend onder terroristen om met een truck of vrachtwagen een menigte in te rijden. Afgelopen weekend in Jeruzalem en vandaag in Egypte.
 

Pascallovic

Well-known member
Die kogelwerende vesten hebben echt nut als er een vrachtwagen op je af komt. Tegen die wapens die ze in Bataclan of Reina hebben gebruikt gaat ook geen kogelwerend vest je helpen.
 

gevegt

Well-known member
Die kogelwerende vesten hebben echt nut als er een vrachtwagen op je af komt. Tegen die wapens die ze in Bataclan of Reina hebben gebruikt gaat ook geen kogelwerend vest je helpen.
Ik word zo moe van die armoede die de politiek altijd verzint.
Het echte probleem kunnen of willen ze niet aanpakken, zoals bijvoorbeeld het functioneren van de politie.
 

SanMark.

Well-known member
Altijd pappen en nathouden.

Het is nu weer actueel, dus er komen 'oplossingen' en volgende week hoor je er niets meer over.

Hoe zou het in Nederland staan met de voetbalwet ? Vragen daar over worden ook pas weer actueel als er rellen zijn geweest.
 

gevegt

Well-known member
Altijd pappen en nathouden.

Het is nu weer actueel, dus er komen 'oplossingen' en volgende week hoor je er niets meer over.

Hoe zou het in Nederland staan met de voetbalwet ? Vragen daar over worden ook pas weer actueel als er rellen zijn geweest.
Het ergste is nog dat het helemaal geen oplossing is. Alsof mensen die kwaad willen zich laten tegenhouden door camera's of nieuwe wapens.
 

zwammy

Well-known member
Marokko verbied de boerka. Ben benieuwd wat dit gaat doen met het boerka/niqaab verbod in Frankrijk
 

zwammy

Well-known member
Live verkrachting via facebook in Zweden. Moeten we het nog gaan bespreken of moeten we op de toon letten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan