De meest zwakzinnige (echt, ik kan er geen ander woord voor bedenken) reactie komt echter van Halbe Zijlstra. "dichterbij dan Groningen"
De meest zwakzinnige (echt, ik kan er geen ander woord voor bedenken) reactie komt echter van Halbe Zijlstra. "dichterbij dan Groningen"
Door een fout is een foto van de politie openbaar geworden met een van de daders.
De dader staat rechts op de foto de 2 anderen hebben er niets mee te maken.
Ik vraag me steeds meer af hoe het kan dat de Belgen deze aanslagen gemist hebben qua veiligheid.
Ik vraag me steeds meer af hoe het kan dat de Belgen deze aanslagen gemist hebben qua veiligheid.
Hoe kan het dat die Abdeslam gewoon in zijn eigen wijk bleef wonen zonder dat er niemand kwam kijken met een politiemacht?
Žuti;137144 zei:Wat hadden ze anders/beter kunnen doen, erka? Aanslagen kun je nooit voorkomen, hoe hard je daarvoor ook strijd.
Nou, als iemand met een bomgordel op Schiphol zou rondlopen bijvoorbeeld, dan hebben ze je al door voordat je binnen bent. In Belgi? kun je blijkbaar met een bomgordel rustig in de vertrekhal lopen.
Žuti;137149 zei:Ik denk dat dit net zo gemakkelijk op Schiphol had kunnen gebeuren.