Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

erka

Well-known member
De meest zwakzinnige (echt, ik kan er geen ander woord voor bedenken) reactie komt echter van Halbe Zijlstra. "dichterbij dan Groningen"
 

leo1949

Well-known member
post-33765-0-68330700-1458660072.jpg


Door een fout is een foto van de politie openbaar geworden met een van de daders.
De dader staat rechts op de foto de 2 anderen hebben er niets mee te maken.
 

erka

Well-known member
Gewoon nog meer bombarderen in Syri?, dat zal ze leren in Molenbeek, Anderlecht, Verviers, Parijs, Marseille en al die andere steden waar de daders altijd vandaan komen.
 

Miramar

Well-known member
Iedereen heeft zijn vlagje al geplaatst, tekeningen met krijt op de grond, vanavond een wake denk ik, volgende week een stille tocht met allerlei regeringsleiders die roepen dat dit niet meer mag gebeuren.




En dan weer netjes wachten op de volgende klap want dit lost niemand nooit meer op.
 

erka

Well-known member
Ik vraag me steeds meer af hoe het kan dat de Belgen deze aanslagen gemist hebben qua veiligheid.
 
?

?uti

Guest
Ik vraag me steeds meer af hoe het kan dat de Belgen deze aanslagen gemist hebben qua veiligheid.

Wat hadden ze anders/beter kunnen doen, erka? Aanslagen kun je nooit voorkomen, hoe hard je daarvoor ook strijd.
 

erka

Well-known member
Žuti;137144 zei:
Wat hadden ze anders/beter kunnen doen, erka? Aanslagen kun je nooit voorkomen, hoe hard je daarvoor ook strijd.

Nou, als iemand met een bomgordel op Schiphol zou rondlopen bijvoorbeeld, dan hebben ze je al door voordat je binnen bent. In Belgi? kun je blijkbaar met een bomgordel rustig in de vertrekhal lopen.
 

erka

Well-known member
Je kunt het inderdaad nooit voorkomen maar je kunt het wel bijzonder lastig maken + hele goede informatie verzamelen.
 
?

?uti

Guest
Nou, als iemand met een bomgordel op Schiphol zou rondlopen bijvoorbeeld, dan hebben ze je al door voordat je binnen bent. In Belgi? kun je blijkbaar met een bomgordel rustig in de vertrekhal lopen.

Ik denk dat dit net zo gemakkelijk op Schiphol had kunnen gebeuren.
 

erka

Well-known member
Žuti;137149 zei:
Ik denk dat dit net zo gemakkelijk op Schiphol had kunnen gebeuren.

Wie weet.....ik denk dat het op Schiphol en andere zeer geavanceerde luchthavens een stuk lastiger is dan op een vliegveld als Zaventem.

Wat metro/trein etc betreft ben ik het wel met je eens aangezien dat vrijwel onbeveiligde vormen van transport zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan