Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Dat je van slechte TV houdt dat wist ik. Dat je je zelfs pijnigt met Paul de Leeuw had ik dan weer niet achter je gezocht. Heb je zo'n hekel aan jezelf?

Mijn aversie tegen nichten die te pas en te onpas met hun herenliefde en adoptiefetish te koop lopen moet ik ergens vandaan halen en Paul de Leeuw voldoet volledig aan dat beeld.

inhethoekje

Active member
Kijk aan, de volgende met blond geeft haar kijk op de wereldproblematiek, nog even en de terrorisme experts komen uit de Viva en Libelle hoek.

inhethoekje

Active member
De nicht (''Ik geef een vrolijke draai aan de aanslagen'') herkend na 3 dagen nu pas het Peace teken in het Eifeltorensymbool

Ik ben er wel klaar mee, zoveel debiliteit kan ik niet meer aan.

inhethoekje

Active member
Ik heb veel gezien in mijn leven aan slechte tv (ben zelfbenoemd expert op dat gebied) maar deze aflevering over de aanslagen in Parijs waren wel het tenenkrommendste wat er op tv te zien was in 2015.

Als er ooit een masterclass bagger tv wordt gemaakt gaat men dit programma uitzenden voor de leerlingen die nog dromen van een carri?re in de tv wereld.

Pascallovic

Well-known member
Ze zouden de nog levende dader hebben opgepakt in Molenbeek. Wel erg dom als het hem is om je op die plek te verschuilen.

zwammy

Well-known member
3 broers dus bij de terroristen. Papa zou trots zijn.

Belgi? is Molenbeek aan het uitkammen op het moment

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Ik mij nog vaag herinneren dat je nogal fel was over die PvdA knuffelregent. Vooral toen de Telegraaf meldde dat er veel schade was aangebracht.

Dan ben je in de war. Vd Laan vind ik heel goed. Cohen vond en vind ik niks.

Wel had er wat mij betreft strikter opgetreden mogen worden tegen die Maagdenhuisbezetters idd.

zwammy

Well-known member
Volgens de moeder van de terrorist was het niet de bedoeling dat hij ging schieten. Dat kon je volgens haar zien omdat hij zich opgeblazen heeft zonder slachtoffers.

Zo had ik het nog niet gezien. Dus op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats.

Batigoal

Well-known member
Je kunt zeggen over hem wat je vindt, maar wat een machtige toespraak van Hollande in het Franse parlement. Klare oorlogstaal en duidelijke sterke maatregelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan