Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

A345

New member
Ik zit de herhaling van DWDD te kijken. De minister van binnenlandse zaken gaat een tandje erbij zetten wat betreft Molenbeek. Wat een land zeg.

En begin van dit jaar werd Belgi? nog geroemd voor het kordate optreden tegen extremisten in Walloni?. Het kan verkeren.

zwammy

Well-known member
Er zijn tegenwoordig 13 landen waar je de doodstraf krijgt voor Athe?sme.

Zijn toch wat vakantielanden minder.

Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik denk niet dat het een verschil maakt of je daar in de verkeerde god geloofd, of helemaal niet.

zwammy

Well-known member
Afghanistan, Iran, Malaysia, Maldives, Mauritania, Nigeria, Pakistan, Qatar, Saudi Arabia, Somalia, Sudan, United Arab Emirates and Yemen.

A345

New member
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Afghanistan, Iran, Malaysia, Maldives, Mauritania, Nigeria, Pakistan, Qatar, Saudi Arabia, Somalia, Sudan, United Arab Emirates and Yemen.

Toch al een gezellig lijstje. Al zullen Maleisi? en de Malediven wel op lijstjes staan van de Nederlandse vakantieganger. Ik heb sowieso een tijdje terug voor mijzelf besloten niet naar een Islamitisch land op vakantie te willen gaan. Het is jammer, want Indonesi? stond voorheen bijvoorbeeld wel op mijn lijstje.

A345

New member
Toch al een gezellig lijstje. Al zullen Maleisi? en de Malediven wel op lijstjes staan van de Nederlandse vakantieganger. Ik heb sowieso een tijdje terug voor mijzelf besloten niet naar een Islamitisch land op vakantie te willen gaan. Het is jammer, want Indonesi? stond voorheen bijvoorbeeld wel op mijn lijstje.

Als jij gewoon lekker naar Bali gaat, ga je weinig moslims tegenkomen.

A345

New member
Lekker eiland. Gebeurt nooit wat met aanslagen op toeristen. :cab:
Ken zat mensen die daar heen zijn geweest zonder problemen, maar goed. Dan moeten we volgens jouw redenatie ook niet meer in Parijs, Londen, Madrid, Antalya, New York e.d. komen. Daar zullen immers ook toeristen zijn omgekomen.

erka

Well-known member
De Russen hebben een hele zooi kruisraketten op Raqqa gelanceerd vandaag, volgens diverse media. Geen half werk, die Poetin. Alhoewel ik van mening blijf dat bombarderen nou juist niks helpt. Die terroristen zitten al lang in Europa, hebben niks meer te verliezen en raken alleen maar meer gemotiveerd hierdoor. Martelaarschap etc. Dat zit niet in ons systeem (ook niet van de Russen) maar zo denken die gasten echt. Dat heeft de periode na 9/11 wel bewezen.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben misschien vrij rechts, maar ik laat geen traan om iedere Moslim terrorist die zijn leven laat bij een bombardement. Ik zie niet in waarom het bombarderen niet zou helpen. Het is niet genoeg, maar het is een begin. Ik geloof niet dat mensen gedemotiveerd raken als de Russen die kruisraketten niet op Raqqa hadden geplempt.

JMD

Well-known member
Ik ben misschien vrij rechts, maar ik laat geen traan om iedere Moslim terrorist die zijn leven laat bij een bombardement. Ik zie niet in waarom het bombarderen niet zou helpen. Het is niet genoeg, maar het is een begin. Ik geloof niet dat mensen gedemotiveerd raken als de Russen die kruisraketten niet op Raqqa hadden geplempt.
Eens.

Net zoals dat geneuzel dat bommen alleen maar IS aanmoedigen, en dat je juist niks moet doen... Elke geraakte IS-locatie waar bommen opgeslagen liggen betekent weer dat ze minder wapens hebben. Dus er kan mij niet genoeg gebombardeerd worden. Verder moorden die IS-ers hele dorpen uit of verkopen vrouwen als slaaf, dus zoveel 'normale mensen' zitten er ook niet meer in die IS-brandhaarden. Als we niks doen lopen zij juist nog meer dorpen plat en moorden ze uit.

Dat soort gezeur over 'niet aanvallen' komt me altijd heel erg flowerpower/hippie-achtig over. Bloemenkinderen, dat werk. Vol idealisme, alleen helaas zonder realisme.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan