Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Was Frankrijk al aan het bombarderen in Syri? of tot dusver net als Nederland alleen in Irak?

gevegt

Well-known member
Ik zit Nieuwsuur te kijken. Brussel (inclusief deelgemeentes) heeft schijnbaar negentien burgemeesters en zes verschillende politiekorpsen die niet altijd even goed samenwerken. Ik weet dat Amsterdam lang heeft zitten aankloten met deelraden, maar in Belgi? maken ze er wel een rotzooitje van.
Het grote verschil is dat in Amsterdam wel iets gedaan wordt aan de problemen.
Eerst thee drinken ( ja komt u maar ) en daarna een top 600 aanpakken.

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote verschil is dat in Amsterdam wel iets gedaan wordt aan de problemen.
Eerst thee drinken ( ja komt u maar ) en daarna een top 600 aanpakken.

Daar was Cohen vooral van. Onder Van der Laan is dat thee drinken minder geworden en naar mijn weten is die top 600 iets wat uit zijn koker komt. Prima burgemeester die streng doch rechtvaardig is voor iedere groepering in de stad als het moet en daarnaast ook nog steeds bezig is om mensen samen te brengen en met elkaar te verbinden. Gelukkig gaat hij nog een termijn door. Al vind ik zijn gezondheid wel zorgelijk.

gevegt

Well-known member
Daar was Cohen vooral van. Onder Van der Laan is dat thee drinken minder geworden en naar mijn weten is die top 600 iets wat uit zijn koker komt. Prima burgemeester die streng doch rechtvaardig is voor iedere groepering in de stad als het moet en daarnaast ook nog steeds bezig is om mensen samen te brengen en met elkaar te verbinden. Gelukkig gaat hij nog een termijn door. Al vind ik zijn gezondheid wel zorgelijk.
Zijn er deze keer nog toeterende klootzakjes geregistreerd?

Max

Administrator
Forumleiding
Zijn er deze keer nog toeterende klootzakjes geregistreerd?

Geen idee. Zowel gisteren als vandaag ben ik nauwelijks thuis geweest. Ik ben op de ritjes naar Amsterdam Zuid en CS en weer terug ook weinig scooterrijders tegengekomen. In Oud Zuid zelf wonen niet heel veel Marokkanen. Die wonen vooral in Oost en Nieuw West.

Tijdens de stille tocht zullen er gerust scooterrijders weinig geduld of respect hebben gehad, maar uit ervaring weet ik dat autochtonen ook vaak erg weinig geduld kunnen opbrengen als ze van A naar B moeten.

Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Geen idee. Zowel gisteren als vandaag ben ik nauwelijks thuis geweest. Ik ben op de ritjes naar Amsterdam Zuid en CS en weer terug ook weinig scooterrijders tegengekomen. In Oud Zuid zelf wonen niet heel veel Marokkanen. Die wonen vooral in Oost en Nieuw West.
Haha, en je denkt als het wel zo was het niet groot in de media was geweest?

Misschien ben ik hopeloos optimistisch, maar ik denk een kentering te zien.

Max

Administrator
Forumleiding
Haha, en je denkt als het wel zo was het niet groot in de media was geweest?

Misschien ben ik hopeloos optimistisch, maar ik denk een kentering te zien.

Ik heb nog niet op nieuwssites gekeken (was de hele dag in Nijmegen) en nee ik denk dat veel media liever dit soort excessen negeren zoals bepaalde media het graag zullen benadrukken. Verder zal het verdomme tijd worden dat er een kentering komt.

JMD

Well-known member

Wat is er met Van der Laan qua gezondheid?

zwammy

Well-known member
De gezochte terrorist was dus staande gehouden bij de Frans Belgische grens maar de franse politie heeft hem laten gaan terwijl hij gezocht werd.

Max

Administrator
Forumleiding
Wat is er met Van der Laan qua gezondheid?

Hij wordt behandeld voor prostaatkanker. Los daarvan ziet hij er gewoon zeer ongezond uit door roken en volgens mij houdt hij ook wel van een drankje. Verder is het denk ik ook geen luie burgemeester. Hij heeft aangegeven dat hij in zijn tweede termijn wel een betere balans wil vinden tussen werk en priv?.

gevegt

Well-known member
Hij wordt behandeld voor prostaatkanker. Los daarvan ziet hij er gewoon zeer ongezond uit door roken en volgens mij houdt hij ook wel van een drankje. Verder is het denk ik ook geen luie burgemeester. Hij heeft aangegeven dat hij in zijn tweede termijn wel een betere balans wil vinden tussen werk en priv?.
Als hij nog steeds zoveel zuipt als onze burgemeester deed, komt het wel goed!

JMD

Well-known member
Is toch al een jaar of 3 bekend dat hij prostaatkanker heeft?
Nee, dat wist ik niet. Weet alleen nog dat hij toen met die Maagdenhuisbezetting een lapje voor zijn oog had vanwege een oogoperatie. Dat was het enige gezondheidsprobleem dat mij bekend was.

Het is idd een hele goede burgemeester voor zo'n stad. Bindt en verbindt, zonder dat overdreven 'theedrinken' van Cohen, want is pittig waar nodig. (zie opnieuw die Maagdenhuisbezetting)

gevegt

Well-known member
Het is idd een hele goede burgemeester voor zo'n stad. Bindt en verbindt, zonder dat overdreven 'theedrinken' van Cohen, want is pittig waar nodig. (zie opnieuw die Maagdenhuisbezetting)
Ik mij nog vaag herinneren dat je nogal fel was over die PvdA knuffelregent. Vooral toen de Telegraaf meldde dat er veel schade was aangebracht.

inhethoekje

Active member
Mensen die Nielsson erg goed vinden en geen C artiest zullen nu wel wegkwijnen op de Sint en Piet gedichtjes over Parijs en de snel in elkaar geknutselde liedjes bij Paul de Leeuw op Ned 1.

Max

Administrator
Forumleiding

Precies, maar zo is hij richting alles en iedereen. Ik ben blij dat het destijds Van der Laan is geworden en niet Jorritsma. Al waren mijn nichtje (actief GL lid) en haar vriend (actief PvdA lid) donderdag wel vrij positief over Jorritsma. De nieuwe D66 burgemeester in Almere zien ze minder zitten. Zo zie je maar dat het niet uitmaakt wat je politieke voorkeur is om een burgemeester goed of slecht te vinden. De vorige burgemeester van Hoorn was een D66-er, die was op zich prima voor Hoorn. Is nu geloof ik naar gemeente Enschede gegaan.

Mensen die Nielsson erg goed vinden en geen C artiest zullen nu wel wegkwijnen op de Sint en Piet gedichtjes over Parijs en de snel in elkaar geknutselde liedjes bij Paul de Leeuw op Ned 1.

Dat je van slechte TV houdt dat wist ik. Dat je je zelfs pijnigt met Paul de Leeuw had ik dan weer niet achter je gezocht. Heb je zo'n hekel aan jezelf?

inhethoekje

Active member
''Sint en Piet liepen te denken, hoeveel liefde zullen we Parijs schenken''

Pleurt nou eens lekker snel op met dit soort goedkope bullshit op tv!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan