gevegt
Well-known member
Frankrijk past dus 'we will find them and smoke them out of their holes' toe.
Over een week is Syri? bevrijd.
Frankrijk past dus 'we will find them and smoke them out of their holes' toe.
Het grote verschil is dat in Amsterdam wel iets gedaan wordt aan de problemen.Ik zit Nieuwsuur te kijken. Brussel (inclusief deelgemeentes) heeft schijnbaar negentien burgemeesters en zes verschillende politiekorpsen die niet altijd even goed samenwerken. Ik weet dat Amsterdam lang heeft zitten aankloten met deelraden, maar in Belgi? maken ze er wel een rotzooitje van.
Het grote verschil is dat in Amsterdam wel iets gedaan wordt aan de problemen.
Eerst thee drinken ( ja komt u maar ) en daarna een top 600 aanpakken.
Zijn er deze keer nog toeterende klootzakjes geregistreerd?Daar was Cohen vooral van. Onder Van der Laan is dat thee drinken minder geworden en naar mijn weten is die top 600 iets wat uit zijn koker komt. Prima burgemeester die streng doch rechtvaardig is voor iedere groepering in de stad als het moet en daarnaast ook nog steeds bezig is om mensen samen te brengen en met elkaar te verbinden. Gelukkig gaat hij nog een termijn door. Al vind ik zijn gezondheid wel zorgelijk.
Zijn er deze keer nog toeterende klootzakjes geregistreerd?
Haha, en je denkt als het wel zo was het niet groot in de media was geweest?Geen idee. Zowel gisteren als vandaag ben ik nauwelijks thuis geweest. Ik ben op de ritjes naar Amsterdam Zuid en CS en weer terug ook weinig scooterrijders tegengekomen. In Oud Zuid zelf wonen niet heel veel Marokkanen. Die wonen vooral in Oost en Nieuw West.
Haha, en je denkt als het wel zo was het niet groot in de media was geweest?
Misschien ben ik hopeloos optimistisch, maar ik denk een kentering te zien.
Haha, en je denkt als het wel zo was het niet groot in de media was geweest?
Misschien ben ik hopeloos optimistisch, maar ik denk een kentering te zien.
Daar was Cohen vooral van. Onder Van der Laan is dat thee drinken minder geworden en naar mijn weten is die top 600 iets wat uit zijn koker komt. Prima burgemeester die streng doch rechtvaardig is voor iedere groepering in de stad als het moet en daarnaast ook nog steeds bezig is om mensen samen te brengen en met elkaar te verbinden. Gelukkig gaat hij nog een termijn door. Al vind ik zijn gezondheid wel zorgelijk.
Wat is er met Van der Laan qua gezondheid?
Wat is er met Van der Laan qua gezondheid?
Eindelijk een hek om Frankrijk?De gezochte terrorist was dus staande gehouden bij de Frans Belgische grens maar de franse politie heeft hem laten gaan terwijl hij gezocht werd.
Als hij nog steeds zoveel zuipt als onze burgemeester deed, komt het wel goed!Hij wordt behandeld voor prostaatkanker. Los daarvan ziet hij er gewoon zeer ongezond uit door roken en volgens mij houdt hij ook wel van een drankje. Verder is het denk ik ook geen luie burgemeester. Hij heeft aangegeven dat hij in zijn tweede termijn wel een betere balans wil vinden tussen werk en priv?.
Nee, dat wist ik niet. Weet alleen nog dat hij toen met die Maagdenhuisbezetting een lapje voor zijn oog had vanwege een oogoperatie. Dat was het enige gezondheidsprobleem dat mij bekend was.Is toch al een jaar of 3 bekend dat hij prostaatkanker heeft?
Het is idd een hele goede burgemeester voor zo'n stad. Bindt en verbindt, zonder dat overdreven 'theedrinken' van Cohen, want is pittig waar nodig. (zie opnieuw die Maagdenhuisbezetting)Hij wordt behandeld voor prostaatkanker. Los daarvan ziet hij er gewoon zeer ongezond uit door roken en volgens mij houdt hij ook wel van een drankje. Verder is het denk ik ook geen luie burgemeester. Hij heeft aangegeven dat hij in zijn tweede termijn wel een betere balans wil vinden tussen werk en priv?.
Ik mij nog vaag herinneren dat je nogal fel was over die PvdA knuffelregent. Vooral toen de Telegraaf meldde dat er veel schade was aangebracht.Het is idd een hele goede burgemeester voor zo'n stad. Bindt en verbindt, zonder dat overdreven 'theedrinken' van Cohen, want is pittig waar nodig. (zie opnieuw die Maagdenhuisbezetting)
Het is idd een hele goede burgemeester voor zo'n stad. Bindt en verbindt, zonder dat overdreven 'theedrinken' van Cohen, want is pittig waar nodig. (zie opnieuw die Maagdenhuisbezetting)
Mensen die Nielsson erg goed vinden en geen C artiest zullen nu wel wegkwijnen op de Sint en Piet gedichtjes over Parijs en de snel in elkaar geknutselde liedjes bij Paul de Leeuw op Ned 1.