Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shayman

New member
Haha, ik heb echt nog nooit van dit kutje gehoord.

Lol, dan ben ik dus blijkbaar de enige van de bejaardenbende hier die jong van geest is. Er is ook niet veel aan hoor maar hij loopt echt al een paar jaartjes mee en dat nummer met Sanne Hans / Miss Montreal is best wel prettig om te luisteren. En die dame is best wel van het bier innemen dus bij voorbaat al een goede.

Janssen

Well-known member
Lol, dan ben ik dus blijkbaar de enige van de bejaardenbende hier die jong van geest is. Er is ook niet veel aan hoor maar hij loopt echt al een paar jaartjes mee en dat nummer met Sanne Hans / Miss Montreal is best wel prettig om te luisteren. En die dame is best wel van het bier innemen dus bij voorbaat al een goede.

Ik zeg niet dat ik haar niet uit elkaar zou trekken maar dan moet ze wel voornamelijk d'r mond houden.

JMD

Well-known member
In Belgi? zit dat ontkennen echt veel dieper.... http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/opinieblog/opinie/1.2496737

Ben benieuwd wat die man gaat posten zodra er een keer een ?chte aanslag is in Brussel, want waar Nederland denk ik (hoop ik) redelijk safe is, kan je in Brussel natuurlijk wel wat verwachten. De EU zetelt er en heeft net zulke erge banlieues als in Parijs (alleen wat minder) waar de politie niet durft te komen.

zwammy

Well-known member
Volgens mij hoorde ik op het nieuws dat Belgi? Molenbeek ging aanpakken. De broeinesten weghalen en mensen vastzetten. De schrijver is gewoon een beetje verward, meer niet. Als Belgi? Molenbeek nu zo laat gaan ze richting Zweden denk ik.

Max

Administrator
Forumleiding
Buitenlands nieuws

We zijn toch ook gewoon in oorlog met IS? NAVO partner Frankrijk is aangevallen door IS.

gevegt

Well-known member
Volgens mij hoorde ik op het nieuws dat Belgi? Molenbeek ging aanpakken. De broeinesten weghalen en mensen vastzetten. De schrijver is gewoon een beetje verward, meer niet. Als Belgi? Molenbeek nu zo laat gaan ze richting Zweden denk ik.
Vreemde vergelijking.
Molenbeek is al jaren een no go gebied. Daar heersen de bendes.
Belgen verwijzen trouwens vaak naar Nederland omdat het hier een stuk beter wordt aangepakt.

ALenstra

Well-known member
We zijn toch ook gewoon in oorlog met IS? NAVO partner Frankrijk is aangevallen door IS.

Nou ja, we zijn in oorlog met een onzichtbare vijand. De vroegere oorlogen waarin het land tegen land was zijn tenminste overzichtelijker.

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, we zijn in oorlog met een onzichtbare vijand. De vroegere oorlogen waarin het land tegen land was zijn tenminste overzichtelijker.

Vroeger was alles overzichtelijker. Zonder TV en internet hadden we dit hele gezeik niet gehad.

erka

Well-known member
Vroeger was alles overzichtelijker. Zonder TV en internet hadden we dit hele gezeik niet gehad.

Vergeet niet dat Europa vanaf de Middeleeuwen tot ver na 1700 honderden jaren tegen de islam oorlog gevoerd heeft. Het had niet veel gescheeld of Wenen was een Turkse stad geworden. Dat was ook niet land tegen land, maar tegen een ideologie.

ALenstra

Well-known member
Premier Charles Michel wil flink de zweep erover in Molenbeek. Er moet meer repressie komen nadat er preventieve maatregelen genomen zijn in de strijd tegen radicalisering, aldus Michel.

zwammy

Well-known member
Sorry verkeerd gelezen. Je denkt dat ze naar Zweden vertrekken.
Dat lijkt me trouwens niet, want het zijn Belgen die in Molenbeek de dienst uitmaken.

Nee, als Belgi? nu niet Molenbeek aanpakt glijden ze af naar niveau Zweden waar zoals bekend de multicul helemaal mislukt is.

Edit: Wat Abe zegt dus

Bernardo

Well-known member
Stefan de Vries ‏@stefandevries 2 min.2 minuten geleden
Frankrijk slaat direct terug: massief bombardement op Raqqa (hoofdplek IS) door Franse luchtmacht aan de gang (Min. Defensie)

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zit Nieuwsuur te kijken. Brussel (inclusief deelgemeentes) heeft schijnbaar negentien burgemeesters en zes verschillende politiekorpsen die niet altijd even goed samenwerken. Ik weet dat Amsterdam lang heeft zitten aankloten met deelraden, maar in Belgi? maken ze er wel een rotzooitje van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan