JFK
Well-known member
Ah, het kampioenschap zo stoer mogelijk Nederlandse artiesten bashen is weer begonnen.
Geniet ervan en hou je mond dicht.
Ah, het kampioenschap zo stoer mogelijk Nederlandse artiesten bashen is weer begonnen.
Haha, ik heb echt nog nooit van dit kutje gehoord.
Lol, dan ben ik dus blijkbaar de enige van de bejaardenbende hier die jong van geest is. Er is ook niet veel aan hoor maar hij loopt echt al een paar jaartjes mee en dat nummer met Sanne Hans / Miss Montreal is best wel prettig om te luisteren. En die dame is best wel van het bier innemen dus bij voorbaat al een goede.
En die dame is best wel van het bier innemen dus bij voorbaat al een goede.
Vreemde vergelijking.Volgens mij hoorde ik op het nieuws dat Belgi? Molenbeek ging aanpakken. De broeinesten weghalen en mensen vastzetten. De schrijver is gewoon een beetje verward, meer niet. Als Belgi? Molenbeek nu zo laat gaan ze richting Zweden denk ik.
We zijn toch ook gewoon in oorlog met IS? NAVO partner Frankrijk is aangevallen door IS.
Nou ja, we zijn in oorlog met een onzichtbare vijand. De vroegere oorlogen waarin het land tegen land was zijn tenminste overzichtelijker.
Vroeger was alles overzichtelijker. Zonder TV en internet hadden we dit hele gezeik niet gehad.
Vreemde vergelijking.
Molenbeek is al jaren een no go gebied. Daar heersen de bendes.
Belgen verwijzen trouwens vaak naar Nederland omdat het hier een stuk beter wordt aangepakt.
Sorry verkeerd gelezen. Je denkt dat ze naar Zweden vertrekken.Welke vergelijking?
Sorry verkeerd gelezen. Je denkt dat ze naar Zweden vertrekken.
Dat lijkt me trouwens niet, want het zijn Belgen die in Molenbeek de dienst uitmaken.
Zo, slaat dat even in.Stefan de Vries @stefandevries 2 min.2 minuten geleden
Frankrijk slaat direct terug: massief bombardement op Raqqa (hoofdplek IS) door Franse luchtmacht aan de gang (Min. Defensie)