Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shayman

New member
Wie is die rukker? Waarvan moeten we hem kennen?

Leven jullie onder een steen of zo? Kunstbende, beste singer/songwriter en een stuk of 5 liedjes in de top 10. Niveau C-artiest dus al een tijdje gepasseerd ook al zal hij waarschijnlijk niet cultureel verantwoord zijn.

JFK

Well-known member
Leven jullie onder een steen of zo? Kunstbende, beste singer/songwriter en een stuk of 5 liedjes in de top 10. Niveau C-artiest dus al een tijdje gepasseerd ook al zal hij waarschijnlijk niet cultureel verantwoord zijn.

Haha, ik heb echt nog nooit van dit kutje gehoord.

Pascallovic

Well-known member
Het fantastische "mannenharten" heeft ie gemaakt, evenals "sexy als ik dans" en natuurlijk "het koningslied". Dan ben je het niveau C-artiest wel gepasseerd ja. Dries Roelvink heeft 4 liedjes in de top 10 gehad, maar dat maakt hem nog niet hoger dan het niveau C-artiest. Een schande dat we dit niet allemaal kennen.

Keyser S?ze

New member
Ik vind het wreed van die Nielson. Neergeschoten worden is al niet leuk maar daar overheen nog een janknummer die Nielson voor je maakt lijkt mij echt verschrikkelijk.

Pascallovic

Well-known member
Aah nu weet ik het. Hij heeft ook een liedje waarin hij Miss Montreal de hele tijd hoer noemt.
Miss Montreal nog zo iemand die ooit een paar top 10 hits gehad heeft zonder dat iemand een nummer van haar kan meezingen. Heeft haar nog wel een plek als coach bij TVOH opgeleverd. Als je ze zich omdraait zou ik mij alleen afvragen wie dat mens eigenlijk is en waarvan we haar moeten kennen.

gevegt

Well-known member
Miss Montreal nog zo iemand die ooit een paar top 10 hits gehad heeft zonder dat iemand een nummer van haar kan meezingen. Heeft haar nog wel een plek als coach bij TVOH opgeleverd. Als je ze zich omdraait zou ik mij alleen afvragen wie dat mens eigenlijk is en waarvan we haar moeten kennen.

Als ze begint te praten, weet je het direct.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan