erka
Well-known member
Dus omdat het 600 kilometer van je huis af is moeten we met z'n allen heel erg betrokken zijn? Het is erg genoeg wat er is gebeurt. Het kwaad wordt hier naartoe gehaald omdat we zelf met zijn allen in die regio's ons overal mee bemoeien, Amerika voorop. De IS heeft een plannetje bedacht om een vluchtelingenstroom op gang te brengen met daarin een hele hoop terroristen die zo diep mogelijk Europa in willen. Zweden en Duitsland komen ook aan de beurt, geloof me maar. Ze zullen het hier niet overnemen maar het lukt ze wel om de boel te ontwrichten en ontevreden Moslims aan zich te binden de komende jaren.
Ging mij om de vergelijking met andere aanslagen. Je kunt dat gewoon niet met elkaar vergelijken. MH17 heeft ook meer impact in Nederland dan die andere MH370 vlucht die zoekgeraakt is. Als er landgenoten bij betrokken zijn en het geografisch dichtbij is doet het meer met mensen dan ver weg. Vandaar dat Max reizen naar Groningen veel verder vindt dan reizen van London naar Birmingham (wat ongeveer net zo ver is volgens mij, zal in elk geval niet veel schelen)