Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ska P 187

Well-known member
Geen probleem met ze. Maar ik wil alleen maar de hypcrisie van de VVD aantonen. Aan de ene kant roepen dat mensen niet het land in mogen maar aan de andere kant er voor zorgen dat een andere groep mensen wel massaal binnenkomt.

Als je geen problemen hebt met deze mensen, maar je hebt ze wel nodig voor in de arbeid, dan zou ik ze maar binnen laten. veel beter wordt het tenslotte niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zie ook niet in waarom het hypocriet zou zijn. Die lui uit Oost-Europa komen uit EU landen. Je hebt dan met een interne markt te maken. Syri? is geen Europees land, laat staan lid van de EU. Verder heeft de VVD de grens voor de Bulgaren en Roemenen maximaal dicht willen houden net als de Engelsen overigens. Op die stroom zaten we tenslotte niet te wachten. Toen het niet meer tegengehouden kon worden bleek die stroom wel mee te vallen.
 

Miramar

Well-known member
Een 2e terrorist ook via Griekenland binnengekomen.

Zijn er maar twee op honderdduizenden. Dat net die twee je zoon of dochter afslacht is pure pech. Volgend jaar rond deze tijd staat Mark Rutte voor de camera's te janken dat ie het niet heeft zien aankomen na een nieuwe aanslag dichter bij huis.....
 

zwammy

Well-known member
Zijn er meer mensen die opeens heel de vriendenlijst op facebook vol hebben staan met de Franse vlag als profielfoto?
 

De Wolf

Well-known member
Is een mogelijkheid van Facebook. Ik vind het zelf een beetje overdreven. Uiteraard verschrikkelijk wat er gebeurd is, maar we moeten gewoon doorgaan met leven.
 

zwammy

Well-known member
Teruggekeerde Syri?ganger dus. Volgens Pechtold en Samson moeten we die gewoon een coach geven en dan komt alles goed. Benieuwd hoe ze daar nu naar kijken. Eigenlijk weet ik het antwoord wel, schuld van Wilders.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zijn er meer mensen die opeens heel de vriendenlijst op facebook vol hebben staan met de Franse vlag als profielfoto?

Doe ik ook niet aan mee. Dit keer hebben ze er een tijdelijke functie van gemaakt. Met dat regenboog gelul ging men hun profielfoto weer actief aanpassen. Dan neem je eigenlijk weer afstand van die regenboog.
 

zwammy

Well-known member
Zag het al ja. Verrassend genoeg ook alweer verneukt door de schreeuwislamietjes die er een palestijnse vlag op die manier gebruikt hebben. Want ja, lastig dat de religie weer even in het nieuws komt maar de palestijnen, die zijn pas zielig. Zum kotzen.
 

Miramar

Well-known member
Zijn er meer mensen die opeens heel de vriendenlijst op facebook vol hebben staan met de Franse vlag als profielfoto?

Speciaal voor mensen die willen laten zien "hoe betrokken ze zijn". De vlag van Libanon(aanslag 12 Nov.) konden ze niet vinden?
 

erka

Well-known member
Wow. Zag net even debat terug in de VS tussen de democratische presidentskandidaten. Hillary Clinton met een verhaaltje dat het niet het probleem van de VS is, maar van Assad en de regio. Kwam die Martin O'Malley daar even overheen met een goed verhaal zeg. Dat het w?l het probleem van de VS is doordat het nu ook het probleem van de bondgenoten (zoals Frankrijk) is, en dat de VS er iets aan moet doen. Maar niet in oorlogstaal maar heel goed verwoord. Daaaag Clinton. Die O'Malley, die mag het van mij wel worden hoor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit vind ik altijd zulke kromme redeneringen he.

Ben jij degene die aanhaalt dat in het buitenland de afstanden ver zijn en dat ik twee uur reizen naar Bergen op Zoom of drie uur reizen naar Groningen niet lang mag vinden? Die redenatie vind ik niet veel rechter.
 

zwammy

Well-known member
Ja Miramar. En Poetin is een lul dus dat vliegtuig is niet zo erg en russische vlag dus niet nodig. Wat een foute meeleving is die vlag dan eigenlijk zeg als je er zo over nadenkt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sowieso met alles laten zien hoe goed mens je bent op Facebook. Helaas dat onze overheid zo slecht met ICT is, want anders was mijn vrijwillige solidariteits tax af te dragen via Facebook geen gek idee. Of iedereen die roept dat ze een vluchteling wel onderdak willen bieden dat er vervolgens dezelfde dag de overheid een vluchteling komt afleveren.
 

Miramar

Well-known member
Dit vind ik altijd zulke kromme redeneringen he.

Dus omdat het 600 kilometer van je huis af is moeten we met z'n allen heel erg betrokken zijn? Het is erg genoeg wat er is gebeurt. Het kwaad wordt hier naartoe gehaald omdat we zelf met zijn allen in die regio's ons overal mee bemoeien, Amerika voorop. De IS heeft een plannetje bedacht om een vluchtelingenstroom op gang te brengen met daarin een hele hoop terroristen die zo diep mogelijk Europa in willen. Zweden en Duitsland komen ook aan de beurt, geloof me maar. Ze zullen het hier niet overnemen maar het lukt ze wel om de boel te ontwrichten en ontevreden Moslims aan zich te binden de komende jaren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan