Buitenlands nieuws

De Groene Scout

Well-known member
Bij Salou zijn 5 mannen met bomgordels gedood.

Deze leeghoofden hadden dezelfde plannen als in Barcelona om met een auto de promenade op te rijden. Aanslag dus feitelijk mislukt met 'slechts' enkele gewonden.
Zijn deze prutsers dan ook niet geslaagd in hun missie, want 'burgers doden is Halal' las ik zojuist.
 

zwammy

Well-known member
Ging me niet om de moslim ( dat is vrij duidelijk ja) maar om die persoon. Dader nog voortvluchtig.

Dus, wat is dan het eieren eten? Had het geeneens op geenstijl gelezen maar wil je iets wat eerder weten kan ik alleen maar als tip meegeven om geenstijl wat vaker te bekijken. Zijn meestal wel een stuk accurater als de nos.
 

zwammy

Well-known member
Islam past gewoon niet in de westerse samenleving. Wisten we bij Wenen al maar zijn ze blijkbaar weer vergeten. We zien wel wanneer het goed misgaat het blijkt dat alle stille gematigde moslims toch niet zo gematig blijken te zijn.
 

De Wolf

Well-known member
Binnen de geloven heb je mensen van gematigd tot extreem. Dat is niet alleen de Islam maar bijvoorbeeld ook gereformeerden binnen het Christendom. Het verschil is dat er een aantal extremisten namens de Islam aanslagen plegen.
 

Pascallovic

Well-known member
Binnen de geloven heb je mensen van gematigd tot extreem. Dat is niet alleen de Islam maar bijvoorbeeld ook gereformeerden binnen het Christendom. Het verschil is dat er een aantal extremisten namens de Islam aanslagen plegen.
Ik zou het eerder zo omschrijven dat de extremisten van de Islam bereid meer geweld te gebruiken om hun gedachtegoed aan een ander op te leggen. Ook kunnen we concluderen dat bij de Islam men meer geneigt is om over te stappen naar de extremistische kant, dan bij andere geloven. Hierdoor is het percentage extremisten bij Islam denk ik ook groter. Met de omschrijving 'een aantal extremisten' doe je alsof het een kleine groep is, maar dat is niet het geval. Daarvoor zijn er te veel aanslagen die ook op moslims gericht zijn zoals in Irak, Pakistan en Afghanistan.
 

De Wolf

Well-known member
Nu is het weer mis in Turku...

De steekpartij gisteren in Turku in Finland had hoogstwaarschijnlijk een terroristisch oogmerk. Dat heeft de Finse politie op een persconferentie gezegd. Gisteren zei de politie niet uit te gaan van terreur, maar het ook niet uit te sluiten. De dader is een 18-jarige man met de Marokkaanse nationaliteit.

De man viel op een plein in het centrum van de stad mensen aan met een mes. Twee mensen zijn gedood, beide slachtoffers hebben de Finse nationaliteit. Gisteravond deed de politie een inval in een appartement in Turku. Vier mensen zijn gearresteerd. Naar een vijfde verdachte is de politie nog op zoek
 

ALenstra

Well-known member
Een islamitische kassiere van de Aldi in het Engelse Northampton wil geen klanten helpen als ze alcohol willen afrekenen. Ze heeft zelfs een bordje bij haar kassa hangen waarin staat ze klanten die alcohol willen afrekenen niet helpt. Ze heeft vanwege haar geloof moeite met alcohol.
 

De Groene Scout

Well-known member
Een islamitische kassiere van de Aldi in het Engelse Northampton wil geen klanten helpen als ze alcohol willen afrekenen. Ze heeft zelfs een bordje bij haar kassa hangen waarin staat ze klanten die alcohol willen afrekenen niet helpt. Ze heeft vanwege haar geloof moeite met alcohol.

Dan zou ik als chef van die Aldi moeite hebben met die kassi?re.
 

JFK

Well-known member
Een islamitische kassiere van de Aldi in het Engelse Northampton wil geen klanten helpen als ze alcohol willen afrekenen. Ze heeft zelfs een bordje bij haar kassa hangen waarin staat ze klanten die alcohol willen afrekenen niet helpt. Ze heeft vanwege haar geloof moeite met alcohol.

Mijn islamistische caissi?re bij de Hoogvliet rekent lachend mijn alcoholische drankjes af en wenst mij veel plezier elk weekend. Nora heet ze. Een schat van een meid.
 

zwammy

Well-known member
Moet dit echt nieuws zijn. Een filiaalmanager zonder ballen, die zijn er hier ook genoeg. Wees blij dat ze werkt en niet bezig is met een bomgordel te maken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als iedere Islamitische caissi?re dat in Amsterdam zou doen, dan wordt het een chaos.
 

Pascallovic

Well-known member
Zo iemand moet je er gewoon uitgooien. Dan ben je niet geschikt als cassiere in een supermarkt. Die verkopen nu eenmaal alcohol.
 

De Wolf

Well-known member
Dan zit je met ene flesje Aldi wijn in de kar, moet je in die nog langere rij aansluiten.
 
G

Gast

Guest
Ik vraag me af hoe islamitische koks dat doen in een keuken.
Werken ze niet met alcohol en varken?
 
Bovenaan