Hier kon je natuurlijk op wachten... De vraag is wanneer zulks een keer in ons land gaat plaatsvinden....
De daders zijn zwaar bewapend een restaurant binnen gerend. Dit is nog niet over.
13 doden zeggen ze op CNN. Pff.
Ik kwam het tegen op mijn time-line...Waarom kijk je zulke filmpjes JMD?
H? een Moslim. Verward dus. Tijd om het beeld van Coen van de Sikkel af te trekken.
Dat wordt vanavond een tafel bij Jinek vol met mensen met minstens de volgende 2 zinnen: 'heeft niks met de Islam te maken' en 'het komt omdat ze zo weinig kansen in de Westerse maatschappij hebben'.H? een Moslim. Verward dus. Tijd om het beeld van Coen van de Sikkel af te trekken.
Dat wordt vanavond een tafel bij Jinek vol met mensen met minstens de volgende 2 zinnen: 'heeft niks met de Islam te maken' en 'het komt omdat ze zo weinig kansen in de Westerse maatschappij hebben'.
Dan zou ik het er speciaal voor jou bijgezet hebben...Je speelt je sarcasme kaart weer ?
Dan zou ik het er speciaal voor jou bijgezet hebben...
Deze post was dus niet sarcasme.
Dan was het die ander ook niet. Zelfde riedeltje.
Mwah, vind er toch wel wat verschil tussen zitten. Maar goed, jij kan perfect lezen, dat is ook weer vandaag te zien in het Ajax - Rosenborgtopic. Maar gelukkig ligt het nooit aan jou, en altijd aan de ander.