Buitenlands nieuws

Pascallovic

Well-known member
Wel mooi voor de media dat ze iedere dag een item aan Trump kunnen besteden. Scheelt weer werk in het zoeken naar andere onderwerpen.
 

zwammy

Well-known member
Gewoon aan het feit voorbijgaan wat er allemaal gebeurt alleen maar om te kijken hoe iemand reageert erop.
 

gevegt

Well-known member
Je herkende mijn sarcasme in die eerste post duidelijk niet...

Ik ook niet. Sarcasme is voor jou een woord. Niet iets wat je in een zin gebruikt. Het is mij iig nog nooit opgevallen.

Intussen heeft Trump zijn geldschietersclubje ook maar opgeheven.
 

JMD

Well-known member
Nee want dit standaard riedeltje gebruik je regelmatig.

Mooi dat jij vanachter je laptop/computer/tablet meent te weten hoe ik vanachter mijn computer post.
Maar ik zal het er voortaan voor je bijzetten dat ik iets sarcastisch bedoel.
 

SanMark.

Well-known member
Mooi dat jij vanachter je laptop/computer/tablet meent te weten hoe ik vanachter mijn computer post.
Maar ik zal het er voortaan voor je bijzetten dat ik iets sarcastisch bedoel.

Dat is hetzelfde als je een grapje maakt en je erbij moet zeggen dat het een grapje is.
 

JMD

Well-known member
Busje ingereden op mensen op de Ramblas in Barcelona. Nou kan dat natuurlijk 'gewoon' een alledaags ongeluk zijn, maar gezien de gebeurtenissen de afgelopen maanden wordt het toch als 'breaking' gebracht.
 

erka

Well-known member
Hier kon je natuurlijk op wachten... De vraag is wanneer zulks een keer in ons land gaat plaatsvinden....

Morgen of over 10 jaar pas of misschien wel nooit.

Tot nu toe zijn we in Nederland nog steeds vrij gebleven van dit soort ellende.
 

erka

Well-known member
Vele doden waarschijnlijk......

Daders zitten nu verschanst in een restaurant met gijzelaars.

100% zeker terroristische aanslag.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik had het nieuws nog niet meegekregen, maar zag al filmpjes op Social Media van mensen die roerloos in bloedplassen op de grond liggen. Kutzooi.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De daders zijn zwaar bewapend een restaurant binnen gerend. Dit is nog niet over.
 

erka

Well-known member
Ik word hier erg moedeloos van en tegelijk ook agressief. Verdomme man. Goor volk.
 
Bovenaan