Buitenlands nieuws

zwammy

Well-known member
9e aanslag dit jaar in Europa. Maar in Amsterdam protesteren ze over een vlag van de zuidelijke staten. Het blijft toch iets moois.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Buitenlands nieuws

9e aanslag dit jaar in Europa. Maar in Amsterdam protesteren ze over een vlag van de zuidelijke staten. Het blijft toch iets moois.

Huh? Hangt een Brabantse of Limburgse vlag in Amsterdam? Vind ik ook niks, maar om daar nou zo'n punt van te maken.
 

zwammy

Well-known member
:duim:

Tis maar goed dat die nu niet meer rijden, zaten we met nog meer aanslagen te kijken.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Bij Salou zijn 5 mannen met bomgordels gedood.

Ik heb familie daar op vakantie.
 

zwammy

Well-known member
Je leest echt te veel Geenstijl. De man is opgepakt maar is vermoedelijk niet de dader.

El Pais wist het al om 7 uur beste erka. Maar goed, zullen we dinsdag maar zeggen dat het een moslim is? Hebben we nog 5 dagen om het de nos te laten vertellen. Het was trouwens zijn broer die er mee te maken had. En een broer van een moslim is een moslim.
 

erka

Well-known member
El Pais wist het al om 7 uur beste erka. Maar goed, zullen we dinsdag maar zeggen dat het een moslim is? Hebben we nog 5 dagen om het de nos te laten vertellen. Het was trouwens zijn broer die er mee te maken had. En een broer van een moslim is een moslim.

Ging me niet om de moslim ( dat is vrij duidelijk ja) maar om die persoon. Dader nog voortvluchtig.
 
Bovenaan